-->

11 Jan 2012

KeNaNgan DuLu2-Suke Power RaNgERS ^_^

Assalammualaikum..
tiba2 masa godek2 internet terjumpa gambar2 cerita Power Rangers..hehehe
ingat lagi masa aku sekolah rendah dulu..cite Power Rangers nih mang popular habis..
aku pun minat giler ngan Power Rangers nih..terutamanya original Power Rangers yakni pelakon asal yg mula2 jadi Power Rangers dulu tuh..kalau perempuan kebanyakannya minat kat Power Rangers yg warna PiNk dan Kuning tuh la..tapi ramai minat yg warna Pink kan hehe..aku ingat lagi nama wataknya iaitu Kimberly hehe..dah lama2 kit nanti muncullah pulak P.Rangers warna Silver pastu warna Putih dan mcm2 lagi..jln cerita pun best..

apa yg x best episod terakhir tuh cam ada tergantung..pastu tup2dah ada siri baru P.Rangers yg dilakonkan oleh pelakon baru bukan pelakon asal waaaaa dh x best..hilang seri..boleh dikatakan setiap musim baru P.Rangers akan ada je pertukaran pelakon..setiap musim baru pelakon pun bertukar..huh hal ni membuatkan mood aku pun jadi hilang dan rasa makin lama makin x best n last2 aku pun stop tengok P.Rangers seiring dgn peningkatan usia hahaha yela dh masuk sek menengah kan haha...tapi mmg rindu ngan original Power Rangers nih..aku ingat lagi time P.Rangers tgh popular giler ada plak keropok Power Rangers haha..kt dlm keropok tuh akan ada sticker salah seorang dri P.Rangers..jadi kena beli keropok tu byk2 utk kumpul kesemua ahli P.Rangers tuh n pastu kalau lengkap leh tebus hadiah..maka ramai la budak2 sebaya aku berlumba-lumba beli keropok tuh untuk kumpul koleksi sticker dan menang hadiah..namun sememangnya susah nk kumpul sticker dgn lengkap.kdg2 asyik dpt P.Rangers yg sama jer..rasanya x pernah aku dgr ada member2 aku yg menang wakaka...

Kemudian muncul pula patung2 Power Rangers yg dijual..ada gak yg jual pkaian P.Rangers tuh,maklumlah time tuh kan tgh popular kan..jadi mcm2 benda yg dijual..tapi aku x pernah beli pun.just tgk tv jer..
lani rasanya Power Rangers dah x sepopular dan sebest macam dulu2..apa pun cite Power Rangers ni pernah menjadi cerita kegemaran aku dulu masa kecik2..
inilah the Original Power Rangers ^_^


p/s-mengimbas cerita yg best dulu2 kala hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017