-->

31 Jan 2012

WeddiNg PictuRe oF My FrieNd~LiNda~

Assalammualaikum..
Hari ni baru berkesempatan nak citer ttg perkahwinan Kawan Baikku..dlm bahasa Inggeris My Best Friend wedding dan dalam Hindi plak Mere Yaar Ki Shaadi Hai ^_^
okey die dah lama gak kahwin dlm berapa bulan dh hehe baru hari nih dapat tulis entry mengenainya..kawan aku tuh bernama Linda die selamat diijabkabulkan pada 25 November 2011 ritu..dah 2 bulan lebih dah.
warna tema kenduri kahwin die pink okey..aku mmg tau die sejak dari sekolah mmg suke giler ngan warna pink..fanatik la gitu..favourite colour die..aku pun suke gak hahaha..tpi aku suke sume warna laa..
aku mmg nk tulis entry ni awal 2 lgi..tpi xde gambar kahwin die..kat facebook die sikit jer..so setelah die x busy baru die upload gambar kahwin die kt fb beberapa hari lepas..so aku pun ciplak masuk sini hehe..
aku ingat lagi die dulu suke sgt ngan tarikh 12/12/2012 kononnya nak kahwin tarikh tu laa tambah tarikh 12/12 tu besday die..tapi jodoh die sampai awal dri dirancangkan..Alhamdulilah..dah Jodoh..aku tumpang bahagia n happy untuk dia ^_^
teringin nak jumpa n sembang2 ngan die..dh lama x jumpa setelah masing2 habis sekolah..jumpa sekali sekala pastu n pastu dh jarang..sekarang dia dh bergelar isteri lagi susah den nak jumpa die..tapi xpe jauh dimata dekat dihati kan..aku kenal die dari form 1 lgi..byk la kenangan zaman sekolah dulu hehe..
apa pun Selamat Pengantin Baru to my Fren Linda..moga sentiasa bahagia n ceria selalu..kenang daku dalam doamu hehe..

4 ulasan:

  1. selamat pengantin baru untuk kawannya tu.. ;p

    BalasPadam
  2. aah sweet kan,chinese look lgi..nanti anak diorang x tahula ikut muka sape t hehehe..apa2 pun mesti comel giler..

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017