-->

11 Ogo 2014

Sembang Teh Tarik Bersama Johan & Zizan

Assalammualaikum..
Sape ada tengok Sembang Teh Tarik episod yang ada Johan dan Zizan tu? Sembang Teh Tarik ni dihoskan oleh Dato Ac Mizal. Walaubagaimanapun episod yg ada Johan dan Zizan tu bukan sekalilah tapi berasingan. Dalam episod tu, diorang akan menceritakan pengalaman hidup diorang sebelum bergelar artis hinggalah sekarang. So sape2 yang nak tahu kisah hidup dan mengenali Johan dan Zizan dengan lebih dekat kenalah tengok episod yang ada diorang tu. Aku kongsi sekali link video Sembang Teh Tarik episod Bersama Johan dan Juga episod Bersama Zizan kat bawah ni. Korang klik jer link kat bawah ni nanti yer.

3 ulasan:

  1. HAHAHHA...LAWAK JE DORG NIE KAN..

    BalasPadam
  2. Mmg happening la dorang ni...kelakar giler dorang ni sampai kdg2 tu mcm tak percaya citer dorang...

    BalasPadam
  3. Suka tgk lawak spontan zizan n johan ni.

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017