-->

22 Ogo 2014

Bila Kajol Datang Malaysia


Assalammualaikum..
Tanggal 20 Ogos 2014 Rabu, Bintang Bollywood terkenal Kajol telah datang ke Malaysia. Kemunculannya di Malaysia adalah sempena perlancaran saluran baru Astro, Astro Box Office (ABO) BollyOne HD di saluran 251. Kajol kelihatan jelita dengan sari hitam putihnya itu, Ini merupakan kunjungan pertamanya ke Malaysia. Walaubagaimanapun Kajol datang kesini tanpa suaminya Ajay Devgan. Maybe sebab Kajol dtg ke Msia sekejap jer so suami die x ikut tambah2 Ajay tu pelakon gak n ada syarikat produksi sendiri mesti busy giler.
Majlis Pelancaran saluran baru Astro tersebut turut diserikan dengan artis Malaysia seperti Lisa Surihani, Aaron Aziz dan Awal Ashaari. Lisa Surihani turut menjadi hos pada majlis tersebut dan turut menemubual Kajol gitu. Dah Kajol ada depan mata, mestilah para artis pun x melepaskan peluang untuk bergambar bersama Kajol. Untung Lisa dan Awal dapat bergambar dgn Kajol. Bukan senang nak jumpa Kajol betul tak hehe.
Lisa siap dapat hug lagi dari Kajol hehehe. Mengenai perkembangan terbaru Kajol, dia akan berlakon dalam filem terbaru Rohit Shetty bersama SRK dan sebuah lagi filem terbitan syarikat produksi milik suaminya dengan membawakan watak sebagai isteri Mafia. 
Gambar2 diatas credit to Instagram Lisa, Awal dan Femagonline.

5 ulasan:

  1. bestnyeeeeeeeee.. lisa ngn awal dapat jmpeee ngn kajol.. lawanye kajol!

    BalasPadam
  2. kajol is my favourite heroin in bollywood.. cantik dia mcm selalu..bestnye nnti dpt tgk dia berlakon lagi dgn SRK..mmg pasangan yg serasi..kalo deqla pun teringin nk bergmbr ngan dia.. huhu..untunglah lisa n awal.. :)

    BalasPadam
  3. bestnyerrr.. artis kite pun teruja nak jumpe kajol ni...

    BalasPadam
  4. muka tak berubah, cantik sangat dia kan..

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017