-->

22 Feb 2019

KFC, Astro Circle dan Shopping Di Lazada


Baru - baru ini ada shopping di Lazada, redeem buku dari Astro Circle serta tahun lalu ada redeem voucher KFC dari 8coin. Apa pun layan jela gambar - gambar kat bawah ni hehehe..

Shopping Di Lazada - Disember 2018
KFC, Astro Circle dan Shopping Di Lazada, Shopping Di Lazada - Disember 2018, Pen, Syringe, Car Harness, Mainan Kucing, Ubat Kutu Kucing,
Kalau nak tahu aku memang suka guna pen jenis macam kat atas ni, senang dan best guna, ink keluar lancar dan terang. Dari zaman sekolah lagi memang pen jenis gitu yang aku guna hehe. Barang selebihnya untuk kucing kesayangan aku lah hahaha macam ubat kutu, syringe tu pula saja aku beli supaya senang nak bagi ubat pada kucing. Pastu ada beli juga cat harness dan mainan kucing. Suka betul kucing aku kalau dapat mainan ikan yang ada tali dan loceng tu haha.

Shopping Di Lazada - Januari 2019
KFC, Astro Circle dan Shopping Di Lazada, Shopping Di Lazada - Januari 2019, Barang, Lazada Malaysia, Shopping Online, Sikat, Buku, Gunting, Thermos,
Untuk barang - barang di atas ni, aku banyak dapat diskaun sebab guna voucher Lazada yang aku menang dulu masa join contest Lazada. Antara barang yang aku beli macam Thermos, gunting, sikat dan buku. Aku memang tak boleh lihat buku - buku yang lawa dan comel macam kat atas tu, konform beli walaupun tak tahu nak tulis apa dalam tu hahaha. Sikat tu pulak aku beli 1 set macam - macam jenis sikat ada hahaha, sampai tak tahu fungsi sebenar sikat yang bentuk pelik - pelik tu hahaha. Thermos tu pula memang comel sebab tak besar sangat, just nice.

Shopping Di Lazada Februari 2019 dan Voucer KFC dari 8Coin
KFC, Astro Circle dan Shopping Di Lazada, KFC Voucher, 8 Coin, Mug, Shopping Di Lazada Bulan Februari 2019,
Ikutkan tak bajet pun nak shopping lagi, tapi bila mug sedia ada dah terpecah, jadi beli barulah haha, saja beli 2 mug, ikutkan nak beli satu saja, tapi teringin pula nak guna Self Stirring Mug yang guna bateri tu sebab unik hahaha. KFC Voucher tu aku redeem masa tahun 2018 dan dapat dua voucher RM40. Satu voucher dah guna pada tahun 2018, sekarang ni tinggal satu lagi voucher yang belum guna lagi hehe.

Disney Go Local Exercise Book Set - Astro Circle
KFC, Astro Circle dan Shopping Di Lazada, Disney Go Local Exercise Book Set, Buku Latihan, Astro Circle, Redeem From Astro Circle,
Ikutkan aku lebih sukakan notebook tapi nak buat macam mana point tak cukup, dapat redeem exercise book set ni. Tapi buku latihan ni pun cantik giler cover die, rasa sayang pula nak guna hahaha..

My Signature, Miss Banu Signature, Blog Miss Banu Story, 2018, Tandatanganku, Miss Banu, Tandatangan Miss Banu, Miss_Syahbanu,

1 ulasan:

  1. lama dah tak tengok point 9coin. kot2 dah boleh tebus voucer kn ermm

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017