-->

27 Jan 2020

Drama Seadanya Aku Lakonan Azlee Khairi dan Zara Zya (TV3)

Seadanya Aku, Drama Seadanya Aku, Novel Seadanya Aku, Karya Rissa Adhiya, Drama Adaptasi Novel, Slot Akasia, TV3, Drama Slot Akasia Tv3, OST Drama Seadanya Aku, Poster Drama Seadanya Aku, Watak Pelakon Dalam Drama Seadanya Aku, Sinopsis Drama Seadanya Aku, Senarai Pelakon Drama Seadanya Aku, Zara Zya, Azlee Khairi, Elvina Mohamad, Dayana Roza, Redza Rosli, Fadlan Hazim, Sharifah Husna, Azri Iskandar, Norish Karman, Ainina Ahmad, Jasmin Hamid, Anne Abdullah, Drama Baru Azlee Khairi, Drama Baru Zara Zya, Drama Baru Redza Rosli, Drama Baru Elvina Mohamad,

Drama Seadanya Aku adalah drama terbaru di slot Akasia TV3 yang disiarkan bagi menggantikan drama Adellea Sofea lakonan Ungku Ismail Aziz dan Mira Filzah yang telah tamat episodnya. Drama 28 episod ini merupakan adaptasi daripada Novel Seadanya Aku karya Rissa Adhiya dan drama ini sudah mula bersiaran di slot Akasia TV3 bermula 15 Januari 2020 yang lalu. Antara pelakon drama Seadanya Aku ini adalah Zara Zya, Azlee Khairi, Elvina Mohamad, Dayana Roza, Redza Rosli, Fadlan Hazim, Sharifah Husna, Azri Iskandar, Norish Karman, Ainina Ahmad B, Jasmin Hamid, Anne Abdullah dan ramai lagi. Drama ini juga adalah drama comeback Azlee Khairi selepas menyepikan diri dari dunia lakonan beberapa tahun. 

Lebih menarik bila Azlee Khairi bergandingan semula dengan heroin lamanya iaitu Zara Zya, dimana mereka berdua pernah mencetuskan fenomena menerusi drama Love You Mr. Arrogant. Elvina Mohamad dan Redza Rosli turut reunion semula dalam drama ini selepas drama Isteri Untuk Diiktiraf. Selain itu drama ini diarahkan oleh Feroz Kader dan diterbitkan oleh Country Universal Sdn Bhd. Nampak menarik drama ini kan, apa pun jom tengok watak - watak pelakon drama Seadanya Aku ini serta sinopsisnya sekali di bawah ini okey.
Seadanya Aku, Drama Seadanya Aku, Novel Seadanya Aku, Karya Rissa Adhiya, Drama Adaptasi Novel, Slot Akasia, TV3, Drama Slot Akasia Tv3, OST Drama Seadanya Aku, Poster Drama Seadanya Aku, Watak Pelakon Dalam Drama Seadanya Aku, Sinopsis Drama Seadanya Aku, Senarai Pelakon Drama Seadanya Aku, Zara Zya, Azlee Khairi, Elvina Mohamad, Dayana Roza, Redza Rosli, Fadlan Hazim, Sharifah Husna, Azri Iskandar, Norish Karman, Ainina Ahmad, Jasmin Hamid, Anne Abdullah, Drama Baru Azlee Khairi, Drama Baru Zara Zya,
Watak Pelakon

Azlee Khairi sebagai Zarul
Zara Zya sebagai Aufiya

Elvina Mohamad sebagai Wina Ahmad

Redza Rosli sebagai Taufik

Dayana Roza sebagai Zureen

Fadlan Hazim sebagai Hadi
Sharifah Husna sebagai Eliza
Norish Karman sebagai Kartina
Ainina Ahmad sebagai Salma
Jasmin Hamid sebagai Jumah


Sinopsis Drama Seadanya Aku - Slot Akasia TV3

Segalanya seakan hancur buat Aufiya. Disaat hari perkahwinan, tunangnya Taufik tidak hadir kerana tidak boleh menerima kisah silam Aufiya. Janji Taufik untuk menerima dirinya seadanya dia, hanya tinggal janji. Namun muncul Zarul yang menawarkan diri sebagai pengganti menyelamatkan maruahnya di hari pernikahan itu. Aufiya menerima bantuan Zarul walaupun rasa bersalah kerana lelaki itu merupakan tunang kepada Wina yang juga sahabat baiknya. Perkahwinan itu tidak mampu Aufiya khabarkan hatta kepada kawan-kawan baiknya sendiri kerana yang menjadi suaminya itu hanyalah sekadar pinjaman. Pinjaman seorang sahabat yang dikhianatinya dalam diam.
Seadanya Aku, Drama Seadanya Aku, Novel Seadanya Aku, Karya Rissa Adhiya, Drama Adaptasi Novel, Slot Akasia, TV3, Drama Slot Akasia Tv3, OST Drama Seadanya Aku, Poster Drama Seadanya Aku, Watak Pelakon Dalam Drama Seadanya Aku, Sinopsis Drama Seadanya Aku, Senarai Pelakon Drama Seadanya Aku, Zara Zya, Azlee Khairi, Elvina Mohamad, Dayana Roza, Redza Rosli, Fadlan Hazim, Sharifah Husna, Azri Iskandar, Norish Karman, Ainina Ahmad, Jasmin Hamid, Anne Abdullah, Drama Baru Azlee Khairi, Drama Baru Zara Zya, Drama Baru Redza Rosli, Drama Baru Elvina Mohamad,
Hati Aufiya mula berdolak-dalik, antara suami dan sahabat yang dikasihi. Sikap Zarul yang melindungi dan menerima dia seadanya tanpa sebarang syarat mula membuatkan hatinya terbuai. Tapi Wina itu sahabatnya yang paling baik. Melukakan Wina umpama melukakan hati sendiri.Aufiya bersahabat baik dengan Wina dan Zureen sejak zaman sekolah lagi dan sampai ke alam pekerjaan mereka masih bersama dan tinggal bersama. Namun tanpa disedari wujud  perasaan cemburu antara mereka.

Senarai Lagu Tema / OST Drama Seadanya Aku
⏩ Seadanya Aku nyanyian Ippo Hafiz
⏩ Berdua nyanyian Ippo Hafiz
⏩ Setiap Mahumu nyanyian Azura Aziz
⏩ Yang Terakhir nyanyian Heedan Mohamad
⏩ Lumpuh nyanyian Izzal Anuar
⏩ Jangan Khianati Aku nyanyian Azlan & The Typewriter
⏩ Dalam Diam nyanyian Tiesha
⏩ Picissan nyanyian Adzrin

My Signature, Tandatangan,Tandatangan Miss Banu, Miss Syahbanu, Blog Miss Banu Story, Blogger, Miss Banu Signature, Blogger Miss Banu,

6 ulasan:

  1. best juga layan drama ni sebab hero dan heroin dia pun best :)

    BalasPadam
  2. alaa belum sempat nak layan kat tv. kena tengok kat tonton ja la jawabnya :D

    BalasPadam
  3. Sejak jadi mak-mak ni semua drama nak dilayan, tapi separuh jalan. haha

    BalasPadam
  4. drama ni bestt!

    https://sayesyadiya.blogspot.com/2020/01/pilihan-airport-transfer.html

    BalasPadam
  5. watch kissasian online and english subbed. Watch the best kiss asian from the comfort of your living room. kissasian is free and legal.

    BalasPadam
  6. Watch Korean drama,Chinese Drama, movies, Kshow and other Asian dramas with english subtitles online free. movies for everyone!

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017