-->

6 Okt 2009

KEnAnGan Di UM

KetEraNgAN:-(Jamuan Hari RaYa AidiLfitri anJuran JabaTan penGajian GenDer)BerGamBaR BERsama-sama,antara pensyAraH,kaKiTAngan dan studeNt peNgAjIAN gEnDER UM 09-
best dpt kmpul ramai2 time ni..budak2 minor gender tahun 1,2 dan 3 walaupun sbnrnya ramai yg x dtg time ni..separuh je yg dtg ni..namun budak2 final year paling rmai dtg hehe..mklumlah nama pun final year la katakan..jd kenala dtg bukan selalu pun..


keTerANgan-gambar budak2 major seJaraH(UM) yg mengIkuti ProJek KeuSaHaWanan di MeLaKa..sekitar Mac 09 yg lalu

:-PenGalaman yg best kt Melaka.sambil buat kerja sambil makan angin hehe..walaupun pada masa tu tgh bergelut siapkan tesis masing2 hehe..rindu kt korang sume..kalau xde projek ni..msti msing2 buat hal sendiri dan x kenal antara satu sama lain..projek ni dh merapatkan kite sume..walaupun x la rapat mana pun hehe..sekurang-kurangnya kenal la juga dr xkenal lgsng kan..




3 ulasan:

  1. Aiseymen gmbr sekerat pulak jdnyer..x penuh hehe xpela..x nmpk pn xpe..bukan clear sgt pn hehe

    BalasPadam
  2. Mmg seronok imbas kenangan

    BalasPadam
  3. baru teringat, ade kwn yg blaja kat um ni. die budak edu kot. :)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017