-->

15 Feb 2010

EVerything i Do..i Do it For U..


Ingin Ku panDang wAJAHmu, DisetiaP keTika..
Tiada jemU..biaRpun TerLuka..ooo
IngiN DiBeLai SeLalu..BagaiKan wakTU dulu
Ras bAHAgia dALam daKapanMu..

Ku RiNdu WaJaH dan SeNyuManMu..
Memberikan CaHaya di dalaM seTiap MimPi-MiMpiKu..
KaU PerGi MemBawa Hati Ini..
tinGgALkan ku sendiri Dalam SePi..

LaFazkan Cinta DaRi BiBirMu
InginKu denGar SeKaLi laGi.
LaFazkan Dari Hati..
TuLus dan SuCi..
SeraHkan Cinta AbaDi..

Oo Bisikan RinDu daLam SyaHdu
PinTaku yang tEraKhir DariMu
PinTaKu HanYa sAtU..
UsAh KaU bErLaLu..

Hehe..pernah tgk lirik ni x?or dgr lagu ni..aku suke lagu ni..cuba korang gi download or gi dgr balik..lagu ni sweet..slow n steady jer..hehe
Lagu ni nak kata ada kaitan dgn aku adala gak sikit2 hehe..
Nak tahu x?hehe
X bole bagitahu la rahsiaaaaa…………..hahahaha..

Kisah cinta tu mana leh gtau hikhikhikhik..
Kisah cinta yg x kesampaian..
Berkubur sudah..
X guna dikenang..

Kang jd kontoversi lak hehehe..
Gimmick..

Ketika Cinta BerTasBih…………



SAJAK...

DUGAAN UTK NYA..

Aku x tahu mengapa aku sering begini..
Masih hidup dgn belenggu yg mengcengkam kalbu
Puas sudah aku usir..
Ia tetap ada dan masih membelenggu
Apakah ianya mmg pantas utkku
Kerana mungkin ini adalah balasan
Atas ketidaksempurnaan aku selama ini..

Lelah sudah dgn keadaan ini
Tiada sinaran yg hadir
Apa yg ada adalah suatu ketidakpastian
Apakah masih ada bahagia disini
Atau penderitaan sepanjang masa..

Kosong tanpa perasaan
Seketika memang indah..
Namun bukan pilihan yg tepat
Kerana akhirnya yg merana adalah aku jua.
Ujian ini sesungguhnya sukar utkku tempuh
Membelenggu aku dlm tempoh yg lama

Ini bukan cerita cinta.
Kerana cinta tidak sesukar ini
Berat menanggung derita ini
Walaupun dugaan org lain lebih berat
Ini adalah dugaan dan ujian utkku
Bertuah atau tidak..tak dapat dipastikan
Di mata orang mungkin nampak indah
Di sebaliknya hanya ada kelam….
Terus berada dalam sanubari
Tiada siapa tahu..

Andai saja aku kuat, teguh, tegar..
Tapi aku juga kadang2 rapuh, patah, layu
Puas sudah memujuk hati
Agar tabah,
Namun x sesenang itu..
Ini mungkin bukan suatu masalah besar
Tapi aku belum cukup kuat utk hadapinya..
Motivasi aku x ckup tggi
Untuk menjadi insan yg cemerlang..

Namun aku masih bersyukur.
Apa yg aku miliki sekarang…..







Tiada ulasan:

Catat Komen

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017