-->

14 Dis 2010

DaY 12-How yoU found oUt about BLog and wHy yoU made oNe?+JPBC2

Rasanya lepas aKu baca bLog member aku kot..rasa cam tertarik lak nak ada bLog sendiri..so dari situLah aku pun mengambil langkah-langkah untuk mempunyai BLog sendiri..Tapi mula-mula blog aku simple giler..maklumlah baru-baru lagi..mula belajar sikit2 dari bawah dan tengok bLog orang lain..mmg xde sape ajar semua belajar sendiri2 jer..

Aku uat BLog untuk luahkan apa yang terpendam, nak bercerita, berkongsi apa yang aku rasa, apa yang aku fikir, apa yang aku suka dan x suka…actually mmg best ada blog sendiri..x kisahla ramai follower ke x..yang penting apa yang kita tulis tuh ikhlas datang dari hati kita sendiri kan..xde unsur2 fitnah dan sebagainya..apa yg penting keikhlasan dalam penulisan..

tukar dan lari topik sikit heheehe
Korang dh tgk dh cite JaNgaN PaNdaNg BeLaKaNg CoNgkaK 2??

Aku baru tgk..bagi aku kureng best laaa..mungkin xde shaheizy sam kot..hehehe..
Nak harap cat dan mazlan jer..x best jdnyer..dgn mazlan x hbis2 berckp terjerit-jerit..bowin tgk muka diorang berdua je..nora Danish boleh laa..nmpk sgt qiut dan cun dlm cite nih..lisa surihani dgn azlee bleh laaa..Cuma azlee ala2 gatal skit kali nih dlm cite nih hehe…
Pendek kata..filem JPBC 2 kureeennggg sikit laaa…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017