-->

11 Dis 2010

DaY 9 & 10 (-30 day challenge-)


DaY 9-SometHing yoU’re pRoud of in tHe past feW days..?

Emm ape ek?? Apa yang dibanggakan ek??
Mungkin tengah syok menunggu hadiah GA kot hehe..x sampai lgi..risau gak..kot2 hilang ker..posmen uat hal ker..ok..berbalik pada soalan xde apa yg nak dibanggakan pun..tapi mungkin aku bangga kerana tanpa aku sedar aku masih mempunyai kawan yg ambil berat ttg aku..yang sedia berkongsi cerita suka duka, yg sentiasa berkongsi tips, nasihat,pandangan dan panduan dengan aku..walaupun x ramai..mungkin hanya seorang je pun, dah memadai untuk aku..thankz FreN..sebab masih ingat dengan Aku…


DaY 10-SoNg yoU ListeN to wHeN yoU aRe Happy, Sad, BoRed, Hyped, Mad
Waktu HaPpy seMua Lagu pun boleh Layan maaaa…tapi time Happy seLalunya aku suka dengar Lagu RancaK laa mcm lagu Hindustan ker, Pop Rock kerr..

KaLau tenGah MaRaH, aku suke dengaR lagu Maher Zain or Lagu2 Nasyid yang mampu menenangkan jiwa dan mententeramkan Hati…paLing suke lagu Insyaallah…
KaLau time sedih..lagu balada ker..slow rock..ala2 jiwang gitu hehehe..baru Layan jiwaa ye tak..lagu2 korea yg slow mmg best gak didengar time sedih2 nih..
kaLau time bosan..emmm dh nama pun bosaN..dengar jeLaa mana2 lagu secara random yg ada dalam hp aku tuh hehe..
kalau nak suruh aku senaraikan 1 persatu lagu2 yang aku suke dsbnya susah sbb terlalu banyak sampai x ingat dh hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017