-->

17 Feb 2011

KisaH aKu, Dia & RestoRaN..


SaLAm..pe khabar sume..

Aku baru jer pas tgk cite KasHaF IMaNi kat Astro Ria tadi..ada sesape dh tgk x??best kan..aku suke jalan cite die..best dan terbaik laaa..pelakon die pun best dan terbaek..mcm Beto kushairy, Sharifah Imani..comeyy..especially tang part imani terkantoi dgn Kashaf tuh..hehehe..siap boleh ambik balik tin yg die dh buang tuh..klakar..malu beb..hehe..anyway cite die byk pengajaran..aku sukeee…sedihhhh gak tgk cite nih..
Tadi dapat makan ayam KFC hehe..lama siott x makan kfc..tadi my mum kuar gi teman kawan die so depa singgah kat KFC masa perjalanan balik..so dpt la makan KFC hari nih..


Sebut pasal makanan..rindu plak nak makan kat satu restoran di suatu tempat nih..dulu aku selalu gi sana ngan kawan baik aku..setiap kali kami kuar mesti kami akan makan kat situ..makanan kat situ mmg sedap..selalunya aku dan kawan aku akan order set nasi putih..mmg terbaik laaa..sedap glerrrr…windunyerrr….saat dan masa tuh..
Dulu waktu aku dan kawan aku selalu gi restoran tuh..harga makanan kat situ mmg murah dan berpatutan..hiasan dan lampu kat restoran tu cantik sgt ala2 eksklusif gitu..lampu warna kuning tau..ala2 romantik gitu..
Tapi sekarang restoran tu pun dah berubah dh mcm gak kawan baik aku tuh..haha..cam sehati sejiwa gak hehe..


Restoran tuh dh ubah dekorasi..x cantik macam dulu dah..x nmpk eksklusif dh..lagi K.O adalah..x tau la kenapa diorang ubah..harga makanan plak makin mahal….harga sume makin naik..aku pun dh lama x gi restoran tuh sejak restoran tuh berubah..x cantik mcm dulu..tapi pe pun makanannya tetap sedap la kan tu yg buat rindu tuh wakakaka..
Kawan baik aku tuh pun aku dh lama x jumpe..baru2 ni ada la contact balik..sms kejap..sebab dok bincang ttg kenduri kahwin kawan aku..lepas tuh senyap balik..
Die pun aku tgk balas sms pun ayat pendek2..setahu aku dulu die suka tulis ayat pnjng2 dlm msg hehe..well dulu die selalu kuar dgn aku waktu kami masih bersekolah..tapi skrg die kuar ngan Boyfriend die jer laa..mana nampak aku dah…sedih plak huhuhu..
Bile sms ngan die..die slalu la kata die x lupa kenangan dulu sume..tapi mungkin die x sedar yg die byk berubah..anyway apa pun kita harapkan yg terbaik…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017