-->

29 Nov 2011

Allahamdulilah Follower dah mencecah 400+..


Assalammualaikum..
Alhamdulilah Follower BLog Miss BaNu StoRy ^_^ nih dah mencecah ke 4oo+..
memang x pernah impi pun leh capai ke angka 400 nih..
kalau ikutkan kewujudan blog nih dah lama..cuma pada peringkat awal,aku mmg x join sebarang segmen..jadi follower mmg susah n payah nak bertambah laa..naik mendadak tuh mmg mimpi la masa tuh..hehe..namun sejak akhir2 ni bila rajin join segmen n blogwalking..maka follower brtambah..walau ikutkan ade je blogger baru yg sudah pun mencecah ribu berbanding aku..tapi aku x kisah..aku bersyukur apa yang ada..
anywaY harap leh capai ke angka 500 org nanti..insyaallah..
kepada follower blog nih..terima kasih diucapkan yer..
Sape yg follow blog saya nih insyaallah saya akan sedaya upaya menfollow blog anda kembali..Jangan Lupa tinggalkan link blog korang okey..
Ader gak blog2 yg saya x dpt follow sbb x jumpa link blog diorang..huhuhu..apa pun berbanyak terima kasih krn sudi follow blog yg x seberapa ini yer =)jom kita tengok siapa follower yg ke 400 tuh...& 401.
401)arj-insyaz
so mai la semua singgah ke blog2 bertuah diatas yer ^_^

1 ulasan:

  1. wah mesti seronok kan..lps nie mesti berkobar2 nak update blog...

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017