-->

29 Nov 2011

JoHaN Raja Lawak bakaL Disaman oleh OGy sbb mengHina di FFM24!


Assalammualaikum..sape tengok Festival Filem Malaysia hari tuh??
semua tahu pengacaranya adalah Ogy Ahmad Daud dan JoHan Raja Lawak..
memang nmpk juga la Johan banyak buat lawak menggunakan Ogy mcm ckp dia tua laa dan mcm2 lgi..pedas juga laa..bila diri kita dijadikan subjek lawak dan ditertawakan oleh orang lain..
of course la sape pun sakit hati kan..namun aku kagum gak la kak Ogy tuh sbb dia pandai cover malu dan aku sendiri pun ingat die ok je time tuh n x ambik hati pun dgn lawak si Johan tuh..
rupanya dalam hati ada bara Laa beb..siap nak saman Johan yg didakwa menghinanya..
aku sebenarnya mmg mengakui Johan nih bersalah juga..sbb dia datang lewat reheasal..pukul 3 kena dtg..pukul 6ptg bru sampai..3 jam kak ogy tuh nak menunggu..masak laa..nak berbincang dan merancang dh x sempat sgt..namun terkejut juga sampai nk saman kan..n sekiranya johan tuh dtg mintak maaf pun kak Ogy tetap nk saman utk dijadikan pengajaran haha walaweiii Kak Ogy tuh pun bermulut laser tapi bila die dilaserkan meletup terus die hehe..
actually kalau tgk balik Si Aznil dulu pun pernah berkecil hati dengan Zizan dan pernah meluahkan kekecewaannya di twitter namun setelah si Zizan meminta maaf terus Aznil dgn besar hati memaafkannya..tapi Ogy nih keras hati sikit..well kite tggu dan lihat jela apa jadi..tgk galaksi or melodi kot2 ada cite pasal ni nanti..

inilah petikan kata2 kak OGY-
Dia memang kurang ajar. Bukan setakat bakat saya, malah arwah ibu dan bapa saya turut dipersenda sesuka hati. Namun yang paling saya terkilan, dia boleh mempersendakan Tahun Gajah, tahun kelahiran Nabi Muhammad junjungan kita.
“Ini satu penghinaan dan saya tak boleh bertoleransi dengan orang yang biadap seperti itu,” katanya yang dipetik dari laman blog terkenal, Beautifulnara.com, semalam.
“Saya tahu dia berbakat untuk buat lawak tetapi cara dia melampau. Sudahlah masa latihan sebelum majlis berlangsung dia datang lewat.
“Kami diminta datang pukul 3 petang, dia sampai pukul 6 petang. Macam mana tu? Tiga jam saya menunggu, tetapi dia langsung tidak minta maaf pada saya.
“Pembantu peribadi dia yang malu dan berkali-kali minta maaf dari saya. Mana budi bahasa? Tetapi saya sedikit pun tidak bising pada dia,” katanya lagi
cerita penuh baca kat sini..

p/s-Filem Mael Lambong the Movie pun xde Johan..why why n why??
    baRu pinjam dvd City Hunter..yess boleh tgk nanti =)

1 ulasan:

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017