-->

24 Nov 2011

Kelayakan OLimPik~Malaysia kaLah dengan SyRia 0-2~


Assalammualaikum..
Sejak dua menjak nih..asyik cerita bola je plak hehe..
Setelah cemerlang menewaskan Indonesia dan bergelar raja Bola Sepak Asia Tenggara..
maka kecemerlangan itu gagal diteruskan ketika bertemu Syria di Stadium Bukit Jalil untuk kelayakan Olimpik..nampak Harimau Muda gagal menyekat kemaraan dan kehebatan Syria sehingga akur dan mengalah dengan keputusan Malaysia 0 dan Syria 2..Malaysia gagal menyumbat gol..
Kini sudah dua kali Malaysia kalah dalam peringkat kumpulan,pada perlawanan pertama dengan Jepun Malaysia juga tewas dengan 2-0 dan begitu juga kini..Beberapa hari selepas ini Malaysia akan bertemu pula dengan Pasukan Bahrain..
mungkin atas faktor keletihan dan juga kehebatan Syria yang mmg hebat..mereka sentiasa melancarkan serangan sehingga Malaysia tidak ada peluang dan ruang untuk melancarkan serangan yg berbahaya dan mengancam gol mereka..asakan Malaysia sentiasas dapat dipatahkan..Malaysia hanya mampu mengamalkan corak bertahan saja..
Khairul Fahmi juga ada menyelamatkan beberapa gol berbahaya.Kalau K.fahmi xde maka pesta gol Syria tu..
however..walaupun kalah,semua rakyat Malaysia memahami dan tidak la begitu kecewa apabila mengenangkan kemenangan Malaysia sebelum ini dalam Sukan Sea itu..
namun aku tetap mengharapkan Malaysia dapat menjaringkan sekurang-kurangnya 1 gol untuk kelayakan olimpik ini..asyik kena belasah je oleh gergasi Asia x syok la kan,at least dapat jaring 1gol tuh barulah okey sikit kn hehe..


1 ulasan:

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017