-->

14 Ogo 2012

Dasyatnyer Nama Kuih-Muih kat Malaysia nih yer!!

Dasyat2 gak Nama2 Kuih kt Malaysia nih kan hehehe...hahaha
SeLaMat Berpuasa & Selamat Membuat Persiapan Raya yer..

21 ulasan:

  1. Uishhh dasat tu..ha ha memang tak menahan betoi la...

    BalasPadam
  2. hahahah jadi takut pulak nak makan huhuhu

    BalasPadam
  3. xpernah dengar plak kuih 1 malaysia/ telnga keling

    BalasPadam
  4. walaupun pelik rasenye sedap :)

    BalasPadam
  5. hahaha..
    kalo dgr x gamak nk mkn tau..
    yg kuih bangkit tu takut lah nk mkn sbb bleh bgn sdiri.hahaha

    BalasPadam
  6. naknak tempah kueh bajet cute singit !
    hehee ^^,

    BalasPadam
  7. kahkahkahkah kenape kueh 1 malaysia tu kuih telinge keling?hahahaha

    BalasPadam
  8. hihihi..mcm2 diorg terjemahkan..!
    lawakk..!

    BalasPadam
  9. memang dasyat..dasyat2 pun mkn juga kuih tu..hahaha

    BalasPadam
  10. Haha.. Macam2.. Genius jugak orang yang mereka jenis2 kuih ni.. Hiks! ^_^

    BalasPadam
  11. nak makan pun ngeri rasanya. huhu..

    BalasPadam
  12. wah banyak kuih yang saya x rasa lg niii...

    BalasPadam
  13. saya suke kuih siput walaupon die lembap..hahahhaha

    BalasPadam
  14. Kuih sarang semut kategori ape ? ? hhe

    Selamat Hari Raya yang akan menjelma ! :)

    BalasPadam
  15. haha.....mane taknyer....kalau deah badak pun boleh jadik kuih....kiki

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017