-->

13 Ogo 2012

KaD RaYa FroM Me to YoU ^_^


 Assalammualaikum..
Haha first time hantar kad raya bebanyak gini..oh yeah!!sorry gambar x brp jelas sbb guna hp cikai jer ni utk tngkp gmbr tuh..
semuanya dh selamat dipos pada Pagi Jumaat yg baru ni..
4 daripadanya adalah untuk member2 sekolah/Universiti aku dan yang bakinya adalah yg teristimewa untuk Ahli2 GSF laa..
Ahli2 GSF ni semuanya ramah2 dan rajin hantar kad raya hehe so nantikan kehadiran kad raya daripada saya yer..mesti korang heran kenapa sikit sangat hantar kat member2 sekolah/universiti aku tuh..?bukan x nak hantar kt diorang tpi rasanya diorang lebih suka n selesa hanya bersms untuk ucapan raya..mklumlah sume buzy2 sgt,jadi aku hantar kad raya pada yg sudi jer laa hehehe..
Kepada Semua member2 dlm GSF tuh sorrylah lau tulisan saya agak huru hara herot petot semua mklumlah masa tulis kad raya tuh mmg tgh mlm..jadi tuh yg jadi huru hara skit haha..sorry gak kalau ada beberapa orang yg dpt kad raya yg sepesen atau sama corak dan jenis..sebabnya masa beli kad raya tuh mmg dh dapat macam tuh..terima kasih pada sesape yg dh kirimkan kad pada saya..Kad anda telah selamat saya terima dah hehehe..
terima kasih pada mereka ini kerana sudi mengirimkan Kad Raya kepada Saya..

1-Wanieys a.k.a Ibu Qalief
Diorang semua ahli GSF so jgn upe terjah mereka2 ni okey..sebab diorang ni sumenyer peramah dan baik hati..
6-Kad raya yang ke-6 yg aku dpt adalah dari member 1 universiti,merangkap housemate aku juga dan juga merangkap teman yg baik kdgkala sedikit nakal yg berasal dri Selangor iaitu dari Dalila..thanks geng...Kad raya yg ke-7 pula datangnya dari memberku ZaHaRah yg mana merupakan kawanku di Tingkatan 6..thanks yer
adakah jumlah ini akan bertmbah nanti..tgguuuuu...nanti aku update lgi...thanks to you all...

17 ulasan:

  1. tak sabr nak tunggu kad raye dari miss banu..:)

    BalasPadam
  2. byk woo..
    x sabar nk tggu mn la tau ada jugak habuan nya nanti :)

    BalasPadam
  3. postmen baru kasi td.tenkiuuuuuu miss banu :)

    BalasPadam
  4. banyaknyer kad kad raya=)huhu dulu2 mmg kad raya penuh 1nkotak.teman2 u mmglah selesa ngan sms jer=)

    BalasPadam
  5. baru terima kad miss banu semalam. terima kasih tau. next tima cik na reply. hehehe..

    BalasPadam
  6. Rajinnya menghantau kad raya...

    BalasPadam
  7. wani dh dpt kad raya dr miss banu..thanks tau :)

    BalasPadam
  8. terima kaseh miss banu, nur dah dapat.. :)

    cuma, takut tersama pulak kad raya kita..hihihih

    BalasPadam
  9. byknya btl kad raya..dya taun ni mmg sibuk sgt xdpt nk anta kad raya..huhuuh

    BalasPadam
  10. saya tak pos lg kad raya :( tp niat tu dah ada ya.. tak pa kan kalau dapat kad di bulan syawal? hu hu hu

    BalasPadam
  11. wow. byknyeeeeeee kad raye dipos. cayalah. ;)

    BalasPadam
  12. ehhh....tu kad kite pun ada kan....hehehehe

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017