-->

13 Dis 2012

MaLaysia Tewas dan Gagal ke Final AFF Suzuki Cup 2012


Assalammualaikum..
akhirnya Malaysia gagal untuk ke final AFF SUZUKI CUP 2012 Setelah tewas kepada Thailand sebentar tadi...rata2 bangga dengan penjaga Gol Malaysia iaitu Farizal Marlias yg sedaya upaya menyelamatkan gawang Malaysia dari dibolosi..Mat Yo pula asyik kena kepung sampai 3 pemain lak tu..adeh kesian die..nk gerak susah..pemain Malaysia senang hilang Bola..kenapa Safee Sali dimasukkan agak lewat ek..huhu paling x boleh blah bila Malaysia kena main dgn 10 pemain jer bila Fadhli Shas dilayangkan kad kuning kedua dan terpaksa keluar padang..apa punya pengadil..bukan salah die pun pemain Thailand mula dulu..diorang bukan bertumbuk pun adehhh...pengadil berat sebelah..mmg x kena ambik pengadil dari Korea berat sebelah pada Thailand..(abaikan gmbr kt atas yer haha gmbr lama tu) xpela nk buat cmne xde rezeki..redhooo jer..yg penting kalah ke menang Malaysia tetap dihati..selamanya..

23 ulasan:

  1. betol tuhh..malaysia tetap juara kat hati rakyat Malaysia..

    p/s : safee sali sebenanye injured time lwn indon, sbb tu x jd kesebelasan utama :)

    BalasPadam
  2. apepun tahniah utk malaysia. dah main sehabis baik cuma nasib je kurang baik. :)

    BalasPadam
  3. sedih..xp xpe..harimau malaysia tetap di hati ku..:)

    BalasPadam
  4. tp mmg x puas hati la...
    x puas hati dgn pengadilnya tu..

    BalasPadam
  5. mama pun sedey..huhu.

    pas tu emosi sangat tengok bola tadi..hihi

    BalasPadam
  6. saya yg tak minat bola pun pelik giler apsal tetiba kad kuning..cam ntah pape je referee tu..huhu~

    BalasPadam
  7. tgk jugak semlm tp ramai memekik....

    BalasPadam
  8. dya yg xske tgk bola pun turut geram xpuas hati..hihi

    BalasPadam
  9. sedih jgk semalam..hukhuk...mgkin lpas ni kot mlysia mng tgu 2013..hehe

    BalasPadam
  10. deqla x tgk tp turut serta dgn luahan lps geram mama dan ayu dlm wassap.. hahaha...

    BalasPadam
  11. betui betui tu..memang tak puas ati tgok semalam tu.....tak pe la malaysia tetap di hati ku..;)

    BalasPadam
  12. mat yo smpai bersilat kat atas padang tue .. tian harimau malaya.

    BalasPadam
  13. kucewa sudah tentu..tapi mereka dah berjuangkan..!

    dan geram pgadil gangnam tu.!

    BalasPadam
  14. Depa dah cuba sedaya upaya..hmmm pengadil berat sblh..

    BalasPadam
  15. xpuas hati dgn pengadil korea tu.ssuka hati je bagi kad merah.tapi kenapa bila thailand da sepak2 pemain Malaysia da yg diteruskan bermain.xadil :(

    BalasPadam
  16. kalah bermaruah...adat bertanding memang ada menang kalah. Hmalaya kena terima hakikat...

    BalasPadam
  17. huhuhuhu....sedeyyyy. tak suka berita yang nie.

    Dendam dgn reff!!!

    BalasPadam
  18. dah adat permainan kan..t x la rs nk marah sbb rsnya pengadil pun mcm x adil je..ntah2 dh kena mandrem ngan Thailand kot.haha

    BalasPadam
  19. redo jer la dh xder rezeki nk menang..reff tu APTB

    BalasPadam
  20. Safee demam...tue yg masuk lambat...

    BalasPadam
  21. rase nak lempang je referee tu. dah kene bomoh agknye. hee.

    BalasPadam
  22. Xtengok pun game ni.. dengar ulasan org je... huhu dengar pun dah menyakitkan hati

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017