13 Dis 2012

MaLaysia Tewas dan Gagal ke Final AFF Suzuki Cup 2012


Assalammualaikum..
akhirnya Malaysia gagal untuk ke final AFF SUZUKI CUP 2012 Setelah tewas kepada Thailand sebentar tadi...rata2 bangga dengan penjaga Gol Malaysia iaitu Farizal Marlias yg sedaya upaya menyelamatkan gawang Malaysia dari dibolosi..Mat Yo pula asyik kena kepung sampai 3 pemain lak tu..adeh kesian die..nk gerak susah..pemain Malaysia senang hilang Bola..kenapa Safee Sali dimasukkan agak lewat ek..huhu paling x boleh blah bila Malaysia kena main dgn 10 pemain jer bila Fadhli Shas dilayangkan kad kuning kedua dan terpaksa keluar padang..apa punya pengadil..bukan salah die pun pemain Thailand mula dulu..diorang bukan bertumbuk pun adehhh...pengadil berat sebelah..mmg x kena ambik pengadil dari Korea berat sebelah pada Thailand..(abaikan gmbr kt atas yer haha gmbr lama tu) xpela nk buat cmne xde rezeki..redhooo jer..yg penting kalah ke menang Malaysia tetap dihati..selamanya..

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

23 ulasan:

farah.fauzi berkata...

betol tuhh..malaysia tetap juara kat hati rakyat Malaysia..

p/s : safee sali sebenanye injured time lwn indon, sbb tu x jd kesebelasan utama :)

Chic Na berkata...

apepun tahniah utk malaysia. dah main sehabis baik cuma nasib je kurang baik. :)

kinara kinatara berkata...

sedih..xp xpe..harimau malaysia tetap di hati ku..:)

Karukord Jagau's berkata...

tp mmg x puas hati la...
x puas hati dgn pengadilnya tu..

Arina Shamsul berkata...

mama pun sedey..huhu.

pas tu emosi sangat tengok bola tadi..hihi

Yana Libra berkata...

saya yg tak minat bola pun pelik giler apsal tetiba kad kuning..cam ntah pape je referee tu..huhu~

Ayuni berkata...

tgk jugak semlm tp ramai memekik....

izan mama mia berkata...

pengadil winter sonata

dya bunga berkata...

dya yg xske tgk bola pun turut geram xpuas hati..hihi

are_lin@yu berkata...

sedih jgk semalam..hukhuk...mgkin lpas ni kot mlysia mng tgu 2013..hehe

Deqla manjew berkata...

deqla x tgk tp turut serta dgn luahan lps geram mama dan ayu dlm wassap.. hahaha...

lelamaisara berkata...

betui betui tu..memang tak puas ati tgok semalam tu.....tak pe la malaysia tetap di hati ku..;)

yana aina berkata...

mat yo smpai bersilat kat atas padang tue .. tian harimau malaya.

Cik Nur berkata...

kucewa sudah tentu..tapi mereka dah berjuangkan..!

dan geram pgadil gangnam tu.!

Si Matatajam berkata...

Depa dah cuba sedaya upaya..hmmm pengadil berat sblh..

Solehah Shamsuddin berkata...

xpuas hati dgn pengadil korea tu.ssuka hati je bagi kad merah.tapi kenapa bila thailand da sepak2 pemain Malaysia da yg diteruskan bermain.xadil :(

etuza berkata...

kalah bermaruah...adat bertanding memang ada menang kalah. Hmalaya kena terima hakikat...

Cinta Misteri berkata...

huhuhuhu....sedeyyyy. tak suka berita yang nie.

Dendam dgn reff!!!

Cik Aini berkata...

dah adat permainan kan..t x la rs nk marah sbb rsnya pengadil pun mcm x adil je..ntah2 dh kena mandrem ngan Thailand kot.haha

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

redo jer la dh xder rezeki nk menang..reff tu APTB

Che Rosliza Che Mat berkata...

Safee demam...tue yg masuk lambat...

9n0L4 berkata...

rase nak lempang je referee tu. dah kene bomoh agknye. hee.

Dayana Bahar berkata...

Xtengok pun game ni.. dengar ulasan org je... huhu dengar pun dah menyakitkan hati

Related Posts with Thumbnails