8 Dis 2012

PataH SeRiBu


Walau kau tiada di sini
Ku tetap ingat semua pesanmu
Ku hidup seolah-olah kau masih ada
Bisikan kata kepadaku
Bilakah kau akan utuskan surat buatku
Aku terus menunggu tibanya kata cintamu
Oh.. patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi
Biar pergimu tanpa relamu
Namun hatiku tetap rasa
Kejamnya kau meninggalkanku dengan nota-nota
Cinta buat kita berdua bila kan ku bisa menerima ketiadaanmu
Kan ku bakar semua hapuskan semua kenangan
Patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi

Sayangku mohon padamu
Segera tinggalkanku
Pergilah kau ke tempat yang kau tuju
Pasti ada hikmah buatmu dan juga buat diriku
Pergilah…

P/s~Kdg2 malas nk pikir dan x cukup kuat nak terima hakikat..yg realitinya selalunya berbeza dari apa yg dibayangkan..


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

13 ulasan:

Chic Na berkata...

luahan perasaan ke miss banu. :)

apepun lagu ni best.

AZRUL AZMI berkata...

Hahaha... Apakah???

Engku Muzahadin berkata...

Ermm...Patah tumbuh hilang berganti kan? Tapi yg dulu tetap takkan sama dgn kini..Huhu

Kelana Cinta berkata...

Untunglah,dah bercinta~

Che Rosliza Che mat berkata...

sedih jer bunyi hihihi

ash berkata...

djdanchef suka sgt lagu ni.. Shila berjaya sampaikan dgn baik :-)

BY: djdanchef
== ♥ == ♥ == ♥ == ♥ ==

Cik Aini berkata...

lagu peberet :)

kdg2 apa yg kita nk x semestinya kita dpt..tp yg pastinya apa yg jadi tu ada hikmah di sebaliknya..itu pasti!

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

sesi luah perasaan erk miss banu hehe

Cik Nur berkata...

betul tu...realiti xsekuat seperti mana org lain bygkan..huhuh

Cik Nur berkata...

betul tu...realiti xsekuat seperti mana org lain bygkan..huhuh

deq's qienz berkata...

lagu nihhh besttt, like shila amzah..

dya bunga berkata...

suka lagu ni

Yana Libra berkata...

nape ni miss banu?? be strong okay~ :)

Related Posts with Thumbnails