-->

27 Feb 2018

15 Kelebihan Memelihara Kucing Di Rumah


15 Kelebihan Memelihara Kucing Di Rumah, Cats, My Cats, Kucing Kesayangan,
15 Kelebihan Memelihara Kucing Di Rumah

Siapa suka kucing dan memelihara Kucing di rumah?? yeay kita geng hehehe, seronok melayan kerenah kucing ni, macam - macam perangai ada. Tapi bila diorang sakit, kitalah yang paling risau dan susah hati kan. Semoga kucing kita semua berada dalam keadaan sihat sentiasa dan ceria selalu, amin..
Miss Banu Signature, Blogger, Blog, Miss Banu, Tandatangan, Blog Miss Banu Story, 2018,

6 ulasan:

  1. teringat arwah mak..dia suka sgt bela kucing,kucing dijaganya sagat rapi...makanan dijaga...pernah kucing mati dilanggar kereta, sedihnya tak boleh nak kata...smpai meleleh air mata...dok teringat je kat kucing dia..syg betul pd kucing...

    BalasPadam
  2. Kelebihan mmg ada, tapi bukan semua org suka pelihara kucing..ada yg sensitif dgn bulu kucing mcm saya haha!

    BalasPadam
  3. banyak kan kelebihan dia tapi yang paling best kalau tak habis makan, kucing tolong habiskan :P

    BalasPadam
  4. Paling saya suka tentang kucing, pemangsa kepada haiwan perosak

    BalasPadam
  5. wah
    banyak kelebihan rupanya bela kucing nih
    baru tahu

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017