-->

7 Jul 2010

FaCeBooK VS FriENdSteR..


FACeBook kini menjadi fenomena..boleh dikatakan hampir semua org pasti mempunyai 1 akaun Facebook..x pun akaun laman sosial yg lain seperti Twitter yg kini makin digemari ramai..namun masih belum dpt mengatasi facebook..kalau dulu, ramai yg menggemari Myspace dan Friendster..tpi kini Facebook menjadi pilihan ramai…


Aku pun x ketinggalan..aku juga mempunyai akaun Facebook..dan kebanyakan kawan2 dlm Facebook aku, kebanyakannya aku kenal..kalau ikutkan aku juga mempunyai akaun Myspace, Friendster dan juga Twitter..namun aku aktif di facebook jer..sebelum menggunakan Facebook aku gemar menggunakan Friendster..dan sehingga kini friendster aku tuh masih wujud..Cuma jarang aku bukak..kadang2 bru la online friendster jap..manakala Myspace pula aku x brp minat..pasword sume pun aku dh lupa..jdi aku biarkan jer..manakala Twitter aku masih baru lg..aku just dftr je pun..x explore mende pun..last2 mcm tu jela..hehe..



Mulanya aku x berminat nak buka akaun facebook ni..sbb dah selesa mggunakan Friendster..namun semakin ramai kawan2 aku dh mula beralih ke FB..tp aku uat derk je lg..hehe sampaila satu hari ni aku adala minat sorang artis reality ni..die baru mnang 1 pertndingan kt tv..jdi sebab minat punya pasal aku pun buka la akaun FB semata-mata nak tgk fb die dn add die as a friends..hehe..jdi artis tu la rakan aku yg pertama di Facebook hehe..so dari situ FB aku makin berkembang, kawan2 makin bertambah..Namun aku masih setia lagi ngan Friendster..



tp sekarang ni kebanyakan..hampir majoriti sebenarnya sudah mula ingin mendelete akaun frindster mereka masing2..kesian Friendster , bak kata pepatah Habis MaNis Sepah Dibuang ehehehe..



Bagi aku..aku x delete la akaun Friendster..coz kat situ aku byk dh upload gambar..syg nak buang..kalau laptop aku rosak ke apa ke..kurang2 gambar2 yg hilang aku leh amik kt frenster aku tuh..kat Facebook aku lak..gmbr x byk sikit2 je pun..aku malas nak upload gmbr..cukup2 la gmbr2 yg dh ada kt Friendster tuh…Bila kadang2 aku buka FS sunyi sepi jer..hehe..kebanyakan buat announcement nak delete FS dan minta add diorang di FB..bagi aku..aku akan aktif ngan Facebook Insyaallah kalau x busy laa..Friendster juga akan dikekalkan..walaupun kadang2 je aku bukak..hhehe..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017