-->

22 Jul 2010

DRaMa BeRsiRi LaGeNda BuDak SEtaN..



Kalau korang tgk astro sejak dua menjak ni..especially kat A.prima..korang perasan x dh ada iklan drama bersiri LaGeNda Budak Setan..yg bakal ditygkan pada 10 ogos depan..Kalau tgk dri iklan die..nmpk cm best jer..yg penting hero tetap Farid Kamil..Cuma watak Ayu, Katerina dll x tahu lak sape yg berlakon..setahu aku Jue aziz, Melissa Maureen Rizal turut berlakon..x silap aku Melissa akan pegang watak Katerina yg mana lau dlm filem dipegang oleh Fazura..Cuma watak Ayu aku x sure sape yg pegang..x kan jue aziz kot..x sesuwei la weii lau die jadi Ayu..huhuhu..yg pasti Lisa surihani x berlakon dlm drama bersiri ni..huhu..lau die ada mesti best..


Mungkin diorang nak kelainan dri filem kot..huhu..


Kalau tgk iklan cite ni die tjuk muka Farid Kamil jer..teruja lak aku nak tgk cite nih..sejak filem sampai la ke drama bersiri keterujaan aku nak menonton mang tinggi..ditmbh dgn lagu BiLa Cinta yg sedap tuh..huh mang syok tgk..


Harap2 watak Ayu bukan la jue aziz yg pegang..mcm x sesuwei die digandingkn ngan F.Kamil..nmpk cm die dh tua la..hehehe..


Watak azmi sume pun x tahu sape yg pegang..


Aku ada gak search kat tenet kot2 ada info nama pelakon ke apa ke..tp x jumpe lak..byk Jumpe info ttg versi filemnyer bukan versi drama bersiri..


Tp aku setuju la farid kamil dikekalkan..sbb lau digantikan dgn pelakon lain..cm pelik la plak..jadi mcm x best….Cuma harap pelakon wanita yg dipilih mantap2 la..lau ada fazura kan lg best..tp rasanya die xde berlakon dlm drama brsiri ni huhuhu..


X sbr nk tgk…lalalalala…

2 ulasan:

  1. Smua pelakon2 nak masuk 30 pegang watak budak sekolah..lemah aku

    BalasPadam
  2. hehe cm x sesuai lau pegang watak budak sekolah..kalau budak universiti tu kire okey la gak..

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017