-->

9 Mac 2011

PTPTN oh PTPTN....

sikit penin..beberapa hari lepas ada terima surat cinta dri darling tersayang hehehe sape lagi kalau bukan PTPTN...surat mahkamah tuh..hehe see u in court..takut tetiba den..
actually bukan x nak bayar..tahap kewangan x mengizinkan..kerja tetap pun x terjumpa..org dalam pun den x kenal sapo2..so what to do..
tnya member2..ada yg takut trus gi bayar apa yg mampu..ade gak yg x nak bayar..sebab masalah nya sama cam aku gak..xde kerja tetap gi..tmbh2 die dh kahwin n ada anak lg..die ada ckp ngan aku yg abg ipar die x bayar gak ptptn sampai sekarang x kena tngkp pun hohoho..
well to me laa..lau ada duit tuh baik gi bayar la kan..walaupun sikit kan..namanya pun hutang kan..
aku nyer jumlah keseluruhan pinjaman ptptn berpuluh ribu gak tuh..masa aku belajar dulu..mang duit Pinjaman PTPTN bnyk membantu..kalau xde ptptn masakkk la aku kat KL nu..semua mahal beb..nak harap duit family jer mang x cukup..
so sape2 yg rasa aku ni kaya..sile hempuk kepala hehe..skrg ni aku mengalami masalah kewangan...so kalau korang baik hati dan comey n sweet sile doakan aku mendapat rezeki yg lebih baik lepas nih yer..or doakan aku jd kaya trus aminnn...

anyway tadi trpaksa korek duit yg ada dan bayar RM 100 kat PTPTN..bayar di Pejabat Pos..sekurang-kurangnya aku cuba gak untuk membayar..xdela buat dont know je kan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017