-->

3 Mac 2011

Kisah seram Rumah Sewa


Ada sesape dh baca cite seram ttg umah sewa tuh?cite tuh tgh famous skrg…betul atau tidak cite tuh x dpt dipastikan laa..tpi mungkin gak betul..

seRam gak cite tuh..gmbr kat atas tuh dikatakan kemungkinan besar umah sewa yg diduduki sekumpulan pelajar berkenaan..aku pun amik gambar umah berkenaan kat blog blogger lain..bila tgk gambar umah diatas tuh..mang nampak seram pun..dengan mcm hutan kat belakang tuh…kalau aku pun..mang aku pkir brpuluh kali gak nak tggal kat situ..walaupun sewa umah tu murah gilerrr..
kalau nak baca kisah penuh boleh lak melawat ke blog cikgu dahlia KLiK SiNi..

sepanjang pengalaman aku masa dok umah sewa dulu..aku mang bersyukur kerana tidak pernah berdepan dgn situasi diganggu oleh hantu/makhluk halus ni sume…kami tggl 7 org di umah sewa tuh..dan bilik aku paling belakang sekali dan juga paling kecik sekali dan juga paling dekat dgn toilet..aku duduk berdua dgn roommate aku..walaupun begitu aku mang xde masalah di bilik berkenaan semuanya okey..aku juga tidak takut duduk sorang2 kat umah tuh..slumber dan releks jer..aku kire berani gak laa..Cuma bila housemate aku dok bersembang ramai2 dan bukak cite ttg kisah para hantu..automatik tiba2 jdi seram dan takut..nak gi toilet pun tiba2 leh takut hehe..tapi masa tuh je la takut..lepas tuh berani balik..Cuma jgn bagi aku dengar cerita2 hantu..terus aku jadi takut..kalau x dengar aku ok jer..



namun kisah misteri tu tetap la ada kan..ada la beberapaa kali berdepan dgn situasi pelik..aku pernah lak rasa mcm ada bayang hitam melintas..tp aku x berani nak tgk..mungkin gak perasaan aku je kot time tuh sdgkan xde apa2 pun..pastu roommate aku ada kata dengar suara aku dok ketawa dlm bilik..sedangkan masa tuh aku x ketawa pun..aku dok rehat2 jer..emmm terkejut gak..tpi lama2 kmi anggap xde apa yg berlaku..mungkin perasaan kami jet uh..
tu jela pengalaman aku yg leh kongsi dgn korang sume..alhamdulilah sepanjang aku dok umah tuh xde benda buruk terjadi..semuanya ok..kami 7org happy dan ok di umah tuh..
walaupun adala berdepan dgn masalah teknikal dgn tuan umah..tpi last2 settle gak..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017