-->

8 Dis 2011

LaGu MeNaNgis DaLam HujaN


Assalammualaikum,
korang pernah dengar lagu Menangis dalam Hujan nyanyian Nursyella..actually ni lagu lama dah..
tapi best didengar hehe..saje je nk kongsikan lirik lagu nyer kat sini..
so sape2 yg x pernah dengar bolehla search cari lagu nih..ada punyer..
lagu nih sapa2 yg pernah putus cinta baru putus ke lama putus mmg sesuai la hehehe..tapi xde kaitan ngan aku la,aku saja je suka dengan melodinyer..ala2 lagu balada2 dulu2nyer2
meh tengok liriknyer lalala

MeNaNgis DaLam HuJaN

Biarpun kau tak pedulikan ku lagi
aku harus teruskan hidupku ini
Walaupun lukaku semakin parah
Biarlah ku hadapi sendiri
Sudah nasibku ini

Di dalam hujan lebat ku membawa diri
Petir berdentam dentum menggoncang kalbuku
Tiada siapa yang peduli
Menggigil tubuhku

Di Dalam basah kuyup aku Menangis tersedu
Menahan kesedihan
Terbayang aku wajahmu
Menambahkan lukaku
Lalu aku pun berlari
Ingin melupakan dirimu
Cinta yang ku bina
Berkecai akhirnya
Kau bina mahligai
Bersama dia dari air mataku


Mendung di awan tidak selamanya
Mungkin sebentar lagi cerahkan menjelma
Begitu juga kesedihan bukan selamanya
Yang patah akan tumbuh
Hilangkan berganti
Yang pergi biar pergi
Tak guna ingati
Mudah mudahan suatu hari
Bahgia kembali


Tiada ulasan:

Catat Komen

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017