-->

9 Dis 2011

My GiRLFriEnd iS A GuMiHo 2!!?


Assalammualaikum,
Percaya tak??My Girlfriend is a Gumiho ada sambungannya hehehehe...
actually rasanya xde pun huhuhu tapi aku harap ada ler..ramai yg mintak ada sambungannya..
tapi aku rasa kemungkinan besar xde sambungannya kot huhuhu sedihnyer...
dgr kata setakat ni hanya drama bersiri Dream High je ada sambungannya..menjadi Dream High 2..waaaa nak jugak4x...
sangat suke cite nih.sweet jer,walaupun cite nih x brp masuk akal skit tpi ttp best hehe...
semua elemen ada, gembira,sedih,kelakar,sedih,seram sikit2 hehe..
Part paling sedih bagi aku dlm cite nih adalah part bila setiap kali diorang terpaksa berpisah huhu
aku bukan peminat k-pop..lagu2 pun mmg x layan sgt..aku just layan sikit2 drama korea nih..
tapi dlm cite nih lagu2 tema,lagu latar sumenyer mmg best sedap dan sesuai dgn jalan cerita..
aku dh download semua lagu dlm cite nih dah hehehe..siap masuk dlm phone lagi hehe..lagu dlm blog nih pun adalah lagu tema cite nih la..cuma ianya adalah instrumental.. 

Aku dah tgk cite nih dah dua kali..first time di internet second time kat dvd..sungguh x jemu =)
dengar kata sekarang cite nih tgh ligat ditayangkan di 8tv yer..sape x tgk sila tgk yer..rugi besau lau x tgk..tapi percakapan diorang dlm bahasa cina ke?kalau bahasa cina kurengg umph laa..coz dgr suara diorang sendiri lagi best laa...mmg  seronok bila tgk dae wong jadi gelabah bila miho dh x brp pedulikannya pastu baru die sedar yg die pun suka kat miho jugak hehe so sweet ^_^
hope sangat ada sambungannnya..n pelakon asal dikekalkan =)    
lepas habis tgk cite nih rasa rindu jerrr kat cite nih lagi coz cite nih so sweet..               

haha  angau la dengan cite nih... ^_^

2 ulasan:

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017