-->

29 Jun 2018

Shopping Di Lazada

Lazada Malaysia, Membeli - Belah Di Lazada, Shopping Di Lazada, Voucher, Barang, Cat Cage, Botol Air, Digital Thermometer,
Shopping Di Lazada

Baru - baru ini ada shopping di Lazada menggunakan voucher hasil dari menang Lazada Birthday Festival Blogger Contest hari tu. Setakat ni dah guna dua Voucher yang bernilai RM30 Setiap satu untuk membeli barang - barang di atas. Barang pertama yang aku beli adalah cat cage (NaVa 49CM Pet Cat Dog Double Door Indoor Foldable Cage with Large Plastic Base Plate (PINK). Awalnya aku ingatkan cat cage tersebut kecil saja sebab harganya murah tapi bila dah dapat memang puas hati, besar juga, cantik dan warna pink gitu. Barang kedua yang aku beli adalah botol air (LAVA Plastic Water Bottle Tumbler With Straw 2L TB419) Botol air yang aku beli tu warna biru, besar juga, nasib baik tak beli yang warna purple tu sebab besar sangat hehe. Last sekali aku beli Digital Thermometer (FITCHAMP: Accurate Mini Digital Thermometer For Body Temperature). Sekarang ni masih ada lagi 2 voucher yang belum digunakan lagi sebab aku masih tercari - cari barang apa yang nak beli lagi.

Ingatkan nak beli juga Maggi Hot Mealz tapi tak boleh beli guna Voucher mahu pun bayar guna cara C.O.D (Cash On Delivery) la pulak, dekat kedai sini payah nak jumpa Maggi Hot Mealz tu hehe..
My Signature, Miss Banu Signature, Blog Miss Banu Story, 2018, Tandatanganku, Miss Banu, Tandatangan Miss Banu, Miss_Syahbanu,

1 ulasan:

  1. benda yang nak tu yg xleh, sedih sedih. hehehe

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017