-->

30 Sep 2011

FoLLower dah mencEcah 200+


Setelah sekian Lama mempunyai BLoG..akhirnya follower BLoG nih dah mencecah ke 200 lebih..thanx to all kerana sudi memollow/mengikuti BLog ni secara public dan juga private..ada beberapa dan mungkin puluhan yg mengikuti blog ni secara private sbb aku ada mengira jumlah follower dan mencatat nama2 dan address Blog yang mengikuti BLog aku..hehe bukan apa saja seronok mngumpul nama dan Adress blog para follower aku..rasa terharu gitu..n aku tengok mmg ada perbezaan jumlah follower yg ikut secara public dgn jumlah keseluruhan para follower..

Aku x kisah pun nak ikut secara private..Cuma x best la sbb aku x dpt kenal korang2 yg ikut blog aku scra private..sbb x tau sapa kan..huhu..anyway thanks sbb sudi follow okey.


Orang lain ada yg dh cecah ribuan follower tau..fuhh dasyat tul kan…aku banyak nih pun dh rasa sgt berterima kasih pada para follower..thanks sbb sudi follow my blog..pernah juga aku trpikir nak tutup blog ni..sbb amat sakit hati bila kenyataan aku dlm bLog nih dah buat ada yg x puas hati..sedangkan niat aku baik nak kongsi apa yg aku rasa jer..tapi mungkin ayat yg aku guna buat orang lain salah faham..sedangkan xde mende pun..aku maksudkan lain..org lain salah faham dan ingatkan lain..masa tuh mmg sgt sakit hati..dan sampai sekarang aku ingat..x mungkin akan lupa..rasa nak tutup blog nih sbb aku x suke ada org tertentu yg memerhati jerrr apa yg aku tulis..tension tul..hingga akhirnya aku membuka 1 blog baru yg mmg private..dan aku teruskan menulis dlm BLoG nih kerana BLoG nih adalah keutamaan aku..dan aku x perlu tunduk pada ugutan sesiapa..
Akhir2 ni juga..aku kerap menjoinkan diri menyertai segmen2 yang dianjurkan oleh para Blogger lain..n mmg memberi kesan laaa..follower aku bertambah dengan cepat berbanding sebelum nih..so rajin2kan diri join byk segmen k..hehehe..


Okey nih adalah follower bertuah aku yg ke 200-iaitu Wardah Alisya (http://wardahalisya.blogspot.com)
 beliau nih adalah salah satu penganjur segmen yg aku join..n die pun follow aku..mekasih ye sbb follow..Follower yg ke 201 pun adalah penganjur segmen yg aku join..n die pun follow aku gak iaitu Cik Leen_Dewi Syifa (http://dewisyifaindehouse.blogspot.com)
So korang yg lain pun leh join segmen2 diorang nih..gi lah melawat Blog diorang k.. =)
Kepada follower lain sorry ye x dpt mention sorang2 dlm entry nih sbb byk sgt..hehe..anda semua dihargai..thanks you so much =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017