-->

22 Sep 2011

~HaNtU BoNcEng & KoNtroVerSinya~



Assalammualaikum semuaaaa..Aku dah tengok dah fiLem Hantu Bonceng!!!..tapi sebelum tengok cite nih..mmg aku dh dengar pasal kontroversi yg berlaku..haha..so selepas aku tengok babak yg diperkatakan tuh..mmg agak menakutkan juga laa..sebab mmg boleh menimbulkan salah faham..aku pun heran..x kan diorang x sedar akan kontroversi yg bakal melanda..namun mungkin pihak produksi dh serahkan bulat2 pada LPF (Lembaga Penapisan Filam)so bila diluluskan..diorang ingat xde benda serius la kot..tapi pihak LPF pun dah memberikan penjelasan mereka kenapa mereka meluluskan dan berjanji untuk menilai semula filem nih..n anyway Filem Hantu BonceNg nih mmg menghiburkan laaa..relax dan tenang jer..antara adegan yg paling aku suka masa part Zizan berubat tuh dengan Cat Farish haha..siap si zizan menari-nari pastu pi ambik pasu bunga dan buang bunga tuh..hahaha..and satu lg part masa last sekali time semua kat hospital tuh..tiba2 ada mesin berbunyi kan..mmg kecoh hehehe..kelakar time tuh..part2 lain tu kire okey laa..haha..
however agak kureng suka dgn kenyataan Ahmad idham yg menjawab kritikan terhadap filemnya itu..huhu..ayat agak kasar dn kurang sopan.



Pasni nak tengok Filem Raya Tak Jadi pulak lakonan Apek dan JoHaN…dengar kata ramai yg cakap filem tuh pon best n kelakar x hengat..


p/s~Bila si JoZaN Nih nak berlakon dalam 1 filem yang sama???~asyik asing2 jer..

1 ulasan:

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017