-->

7 Sep 2011

SEPAH BeRpEcaH Jua akHiRnya


Rasanya ramai dah tahu mengenai perpecahan kumpulan Sepah baru2 ini..Gelaran juara Maharaja Lawak yang diraih baru2 ini juga gagal menyelamatkan kumpulan ini dari berpecah..
Sayang seribu sayang..ramai yg cakap kalau Sepah berpecah mmg bersepah la jadinya..akan hilang sengat..masa raya ni banyak gak la program2 raya yg melibatkan kump Sepah..antara yg sempat aku tengok masa malam raya kat RTM..jepp jadi pengacara bersama dgn artis2 lain..masa ni siaran langsung lgi..shuib dan mamat pun ada..apek pun ada..siap semua berduet lagu isabella lgi..hehehe..pastu raya ke-4 ada macam program nyanyian la gitu kat RtM gak..kali ni ada Kump Sepah,Apek dan Siti Nurhaliza..pastu x lupa juga Maharaja Lawak Raya..hahaha best!mcm2 tul..
mmg rugi la sepah berpecah..aku suke lawak2 spontan diorang nih hehe..apa nak buat org ckp jodoh sampai takat tu jer..huhuhu...

Berikut ialah kata-kata Jepp Sepah selaku ketua kumpulan:-

Selepas kemenangan itu (Raja Lawak 2009), semua displin dibentuk oleh anggota Sepah semakin berkurangan dan ia terus tenggelam apabila kami berjaya mencipta nama. Kemudian Tuhan memberi peluang kedua di dalam Maharaja Lawak, kami bina semula nama Sepah itu, tetapi hari ini saya nekad berpecah selepas sekian lama memendam perasaan.
Namun ternyata keputusan Jepp ini sangat-sangat mengejutkan Shuib. Kata Shuib:-
Saya sayang kumpulan Sepah tetapi jika Jep sudah berkata begitu, saya ikutkan saja. Perkara ini memang ada kami bincangkan sebelum ini. Saya tidak ada apa yang ingin dicakapkan kerana perkara ini baru hari ini diputuskan dan kami akan berpecah, apa yang saya boleh buat saya akan menjaga diri sendiri selepas ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017