25 Jun 2016

Sinopsis Telemovie Tetamu Ramadan (Cerekarama TV3)

Sinopsis Telefilem Tetamu Ramadan Slot Cerekarama Tv3

Assalammualaikum..
Sempena bulan Ramadan ni, ada banyak telemovie yang best2 akan disiarkan di Tv3, salah satunya drama Tetamu Ramadan. Telemovie Tetamu Ramadan ni dilakonkan oleh Aeril Zafrel, Namron, Wawa Zainal, Fazlina Ahmad Daud, Hakim Zahar dan ramai lagi. Drama ini merupakan terbitan Suhan Movies & Trading Sdn Bhd. Tengok dari sinopsis cite ni memang nampak macam best jer dan banyak pengajaran gitu. Apapun jom layann sinopsis telemovie ni kat bawah k..

Sinopsis Telemovie Tetamu Ramadan

Hazim trauma kerana tidak sempat bertemu ibunya. Dia menyalahkan dirinya kerana menghampakan Halimah. Ketika menghadap jenazah Halimah, tiba-tiba Hazim ditarik Khaidir ketika Hazim mahu mencium ibunya. Ketika itu Khaidir memberitahu yang Halimah bukan ibu kandungnya. Mempunyai wajah yang tampan membuatkan Hazim didampingi ramai gadis. Namun semuanya berubah apabila suatu pagi, Hazim bangun dari tidur dan menyedari mukanya ditumbuhi bintik merah dan gatal. 



♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

2 ulasan:

Mrs Mama berkata...

Bole gtau tak apa tjuk lagu2 yg ada dlm telemovie tetamu rmadhn tu..nak donwload..tq

BaNu Syah berkata...

@Mrs Mama sorry saya tak sempat tonton telemovie ni, so x dapat nak senaraikan lagu2 nya.

Related Posts with Thumbnails