-->

27 Dis 2016

Baca Online Novel Biar Aku Jadi Penunggu

Baca Online Novel Biar Aku Jadi Penunggu
Baca Online Novel Biar Aku Jadi Penunggu (Drama Adaptasi Novel)

Assalammualaikum..
Novel Biar Aku Jadi Penunggu karya Novelis Arsha akan diadaptasikan menjadi Drama Bersiri dan akan disiarkan di Slot Akasia TV3. Janna Nick akan memegang watak Ifaat Hamani manakala Ashraf Muslim akan memegang watak sebagai Afeef Adwan. Walaupun tajuk novelnya macam ala2 seram sikit tapi jangan risau Novelnya berkisarkan tentang kisah cinta gitu. Jadi sambil - sambil tengok Drama Biar Aku Jadi Penunggu tu, bolehla baca Novelnyer gak kan, just klik jer link kat bawah ni k..

1 ulasan:

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017