-->

7 Mei 2010

Apa yg KoRang RaSa biLe tgK BLog Aku Nih??

Actually x tau nk tulis pe kt entry kali ni..hehe..maklumlah xde cite menarik pun ttg aku nih..xde yg terindah pun yg blaku mcm kt sstgh org yg lain tuh..huhu..
Setiap kali pun cerita lebih kurang sama jer..huhu sampai malas nk cite sbb balik2 benda yg sama..ttg sikap manusia..adoiiiyaiii..macam la aku ni pun perfect sgt..huhu.



Jadi utk elak dr sakit hati dan sbgnya meh kali ni aku nak celoteh ttg My Blog nih..apa yg korang rase bile tgk blog aku nih ek???sile buat undian kat sebelah ni..di sudut atas..ye..x pun bagi komen ke..tp nak senang korang undi je la..tu pun kalau ada yg nak undi..sbb sebelum ni poll yg aku buat susah gler org nk undi..org x perasan ker??entah ler..pada pandangan aku..utk bloggers yg baru2 cam aku ni..mang susah la nk dpt komen..or dpt apa2 feedback dri yg lain..nk dpt follower pun susah gak..krn apa yg penting kite kena rajin singgah blog org lain..kalau kite rajin komen insyaallah ada la nanti yg akan komen kite gak..



Aku suke gak jalan2 kt blog org lain kalau ada masa la..sbb boleh tgk kekreatifan seseorg tu menerusi blog masing2..ada blog yg simple gler..ada yg sedap mata memandang, ada blog yg kreatif dan inovatif, pendek kata mcm2 ada..
Bagi aku, aku puas hati gak la dgn blog aku dr segi suasana dan warna sume..hehe..
Xde la cntik mana pun..tp janji hati mau puas beb…ye x..
Walaupun ada yg nak kata berwarna warni sgt..tp x kisah la jnji meriah gitu hehe..kite kena puaskan hati kite dulu baru la org lain..



Kalau nk suh tukar background blog aku ni..mungkin x kot dlm masa yg terdekat nih..
Coz malas la setiap kali tukar background..semua benda yg ada hilang..nak kena
Masukkan balik..nak kena pilih-memilih,tukar menukar apa yg patut..letih dn penin beb..
Tp kadangkala pembaharuan adalah suatu yg baik kan..
Tp masa ni aku suke ngan background blog aku..so akan kekal la..



Bagi aku dg nada blog ni best gak..leh luah apa yg kita rasa..x kisah la ada org terasa or whatever..kalau x nak terasa jgn le bukak blog aku ye x..
Kadangkala bile dh ramai kawan2 aku yg tau akan kewujudan blog aku ni susah gak..yela
Maklumlah susah la sikit bile kite nak menceritakan sesuatu yg kita x suka..mungkin
Sedikit sbnyk akan mengguris hati mereka..tp itulah kebenaran..kalau tulis terang-
Terangan tanpa berkias kang kontroversi lak..maklumlah byk gak yg emosional x kena tmpat..huh..
Kalau x tulis..hati kite lak yg sakit..
Entahla..aku malas nk pikir ttg org lain..org lain bukan pikir pasal aku pun..
Dah berjaya ..aku laa jd cmni..huhuhu



Bak kata pepatah kot…kebahagiannya adalah hasil dr air mata aku..hohohoho

X tahan tul terutama tang ayat air mata tu hehehe..

Aku lani low profile..byk sebab la..byk tul dugaan yg dtg…dugaaan…dugaaaan..dugaaan
Dr pelbagai aspek…
muNgkinKah iNi duGaan mahUpun BaLasan
?????????
best ker jd cinderella nih???huhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017