-->

27 Apr 2014

Fizz Fairuz & Almy Nadia Telah Selamat Bernikah

Assalammualaikum..
Setelah menempuh pelbagai halangan dalam percintaan mereka, akhirnya Fizz Fairuz dan Almy Nadia telah selamat bernikah dan kini mereka sah bergelar Suami Isteri. Majlis akad nikah mereka berlangsung di Pulau Pinang.
Tahniah buat Fizz Fairuz dan Almy, moga jodoh berkekalan hingga ke akhirnya dan bahagia selalu..

8 ulasan:

  1. Alhamdulillah...semoga kekal bahagia hingga akhir hayat...insya Allah, aamiin

    BalasPadam
  2. syukur alhamdulillah, hepi tengok dorang..

    BalasPadam
  3. alhamdulillah
    moga kekal bahagia :)

    BalasPadam
  4. mcm ade perubahan je blog ni..hehe..lama tak dtg sini..hehe..

    tahniah buat mereka ~ :)

    BalasPadam
  5. Hi salam perkenalan :) U have a great and nice blog. Do u mind to visit and follow my blog ? awksweetgitu.blogspot.com =) It always open for everybody. :D

    BalasPadam
  6. pelbagai dugaan mereka tu kan.. akhirnya bahagia sudah.. hrp smpai akhir hayat

    BalasPadam
  7. banyak dugaan tuk pasangan ni tapi last2 kawin jugak. ni namanye jodoh kan. =) tahniah tuk mereka.

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017