27 Apr 2014

Fizz Fairuz & Almy Nadia Telah Selamat Bernikah

Assalammualaikum..
Setelah menempuh pelbagai halangan dalam percintaan mereka, akhirnya Fizz Fairuz dan Almy Nadia telah selamat bernikah dan kini mereka sah bergelar Suami Isteri. Majlis akad nikah mereka berlangsung di Pulau Pinang.
Tahniah buat Fizz Fairuz dan Almy, moga jodoh berkekalan hingga ke akhirnya dan bahagia selalu..

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

8 ulasan:

mama amir berkata...

Alhamdulillah...semoga kekal bahagia hingga akhir hayat...insya Allah, aamiin

Norhasniza Khalid berkata...

syukur alhamdulillah, hepi tengok dorang..

Tihara berkata...

alhamdulillah
moga kekal bahagia :)

Yana Libra berkata...

mcm ade perubahan je blog ni..hehe..lama tak dtg sini..hehe..

tahniah buat mereka ~ :)

Muhammad Taufiq berkata...

Hi salam perkenalan :) U have a great and nice blog. Do u mind to visit and follow my blog ? awksweetgitu.blogspot.com =) It always open for everybody. :D

eintan nurfuzie berkata...

pelbagai dugaan mereka tu kan.. akhirnya bahagia sudah.. hrp smpai akhir hayat

farmiey haniera berkata...

banyak dugaan tuk pasangan ni tapi last2 kawin jugak. ni namanye jodoh kan. =) tahniah tuk mereka.

amanina nasuha berkata...

suka tgok dyeorg niii

Related Posts with Thumbnails