-->

8 Feb 2015

Nabil Bersara Dari Sertai Maharaja Lawak Mega Akan Datang


Pelawak dan Hos MeleTOP Nabil Ahmad, memberitahu bahawa tahun 2014 adalah tahun terakhir dia menyertai Maharaja Lawak Mega (MLM). Katanya, keputusan itu adalah muktamad kerana dia ingin memberikan fokus pada bidang lain pula. “Saya dah buat keputusan ini adalah tahun terakhir saya dalam MLM, sebab saya mahu memberikan fokus pada perkara lain pula. Tahun lepas saya dapat nombor 5 dan saya rasa tidak ada ruang lagi dalam MLM ini.

“Bila dah mula MLM 2014 saya macam tak nak masuk, tapi mereka semua bermesyuarat dan terus bercakap supaya saya masuk lagi pada tahun 2014, sebab kata mereka ini adalah bagus untuk perkembangan karier saya”
“Saya juga siap telefon Dato’ AC bertanyakan padanya adakah perlu untuk saya menyertai MLM, dan dia menjawab saya ialah seorang peserta solo dalam MLM dan akan di tonton oleh berjuta-juta orang, jadi jangan lepaskan peluang,” katanya.
Walaubagaimanapun, Nabil tetap berpuas hati berada di tempat ketiga kerana baginya kerana persaingan pada malam akhir MLM begitu sengit.
“Alhamdulillah saya bersyukur sekali kerana berjaya dapat tempat ketiga, kerana mula-mulanya saya ingat apabila diumumkan tempat kelima ialah Bocey dan saya mengagak dalam percaturan saya sendiri bahawa saya mesti yang keempat, tetapi sebaliknya saya di tempat ketiga. Saya sangat berpuas hati dan berterima Kasih kepada pengundi-pengundi yang telah menyokong saya selama ini,” tambahnya.
Sementara itu, selepas tamatnya MLM 2014, Nabil akan mengacarakan pula program bual bicara yang dinamakan ‘Ini Malam Kita Punya’.

1 ulasan:

  1. Nabil pandai mengulas. suka cara dia tp normally rakyat malasyia terlalu sensitive.

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017