-->

17 Jan 2016

Sinopsis Lara Sepasang Nisan Cerekarama TV3

Assalammualaikum..
Telemovie Lara Sepasang Nisan akan disiarkan di Slot Cerekarama Tv3 pada 16 Januari 2016 ini. Diarahkan oleh Raja Mukhriz dan merupakan terbitan Ehnuja Production. Telemovie Lara Sepasang Nisan ini memaparkan kisah penuh pengajaran mengenai pekerjaan warisan turun-temurun dan dilakonkan oleh Idris Md Diah, Nam Ron, Fauziah Nawi, Shaffiq Sahli, Emmelia serta ramai lagi. Baru baca tajuk telemovie ni pun dah rasa best, apatah lagi jalan ceritanya kan. Jomm layannn Sinopsis Ringkas cite ni kat bawah k..

Sinopsis Telemovie Lara Sepasang Nisan

Mengisahkan tentang Kahar yang mempunyai hasrat supaya kedua-dua anaknya mewarisi perniagaan membuat batu nisan yang menjadi punca rezeki mereka sekeluarga sebelum ini. Namun anak-anaknya tidak berminat kerana mereka lebih sukakan perniagaan yang mewah dan menguntungkan. Adakah warisan itu akan diteruskan atau dilupakan?...

5 ulasan:

  1. ada lagu fynn sis cam best jer citer ni... tp lum tgk lg... duk dgr ja ni... hehehe

    BalasPadam
  2. Apa tajuk lagu tu..try cari dalam youtube xde laa...

    BalasPadam
  3. Saya dari Indonesia, dan sudah melihat filmnya di tv3. Benar2 bagus dan sangat banyak pelajaran yang disampaikan dari film tersebut. It's very the best and goodluck for the next movie on tv3 👍

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017