-->

25 Ogo 2016

Sinopsis Filem Temuan Takdir

Sinopsis Filem Temuan Takdir

Assalammualaikum..
Filem Temuan Takdir ni dah ditayangkan di pawagam pada 11 Ogos 2016 yang lalu dan dilakonkan oleh Zahim Albakri, Vanidah Imran, Ery Zukhairi, Azura Zainal, Amai Kamarudin, Thanuja serta ramai lagi. Filem Temuan Takdir ni bergenre Aksi / Jenayah dan diarahkan oleh Dhyan Vimal, filem ini berkisarkan tentang penyiasatan dan pengorbanan dua anggota polis dalam membanteras jenayah. Filem ini diterbitkan oleh Zazen Design & Production, apapun jom layann sinopsis cite ni kat bawah k..

Sinopsis Filem Temuan Takdir 

Mengisahkan tentang dua adik-beradik polis yang berdedikasi iaitu ACP Tuan Roslan dan Inspektor Shariff. Misi mereka adalah memburu ‘Mastermind’ di sebalik rompakan sebuah van sekuriti. Penyiasatan mereka membawa ke arah terbongkar kegiatan kumpulan ‘geng’ yang terdiri daripada tiga orang perompak iaitu Omar, Faisal dan Vikram di mana setiap daripada mereka mempunyai agenda tersembunyi yang menyebabkan rancangan mereka tergendala akibat situasi yang tidak diduga.

Pencarian pihak polis yang semakin intensif berdasarkan petunjuk membawa mereka menghampiri penyelesaian jenayah yang penuh ketamakan ini. Akhirnya, panggilan ‘Takdir’ yang tidak dapat dielak, datang menyeru jua dan setiap manusia perlu menghadapi suratannya. Tuan Roslan harus mengejar masa dalam menyelesaikan misteri kes ini, mencari ‘Mastermind’ yang merancang segala-galanya. Filem ini mengalas takdir yang tersurat buat pasangan adik-beradik ini dan tanggungjawab seorang anggota polis terhadap tugasnya.

2 ulasan:

  1. nampak menarik... tapi dah lama tak tengok filem melayu...

    BalasPadam
  2. vanidah imran belakon mesti best filem ni. :)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017