-->

17 Okt 2010

BoLLyWooD tiMess..



Sabtu, 12.30 tghari, tv2-ada film Hindustan bertajuk Aaja Nachle (mAri menari) lakonan Madhuri Dixit..filem ni diterbitkan sekitar tahun 2007..Aku x pernah lgi tgk cite nih..sebab tu la aku time tengahari tuh dh siap sedia depan tv tuh..kalau tidak aku mang malas nak bukak tv waktu tengahri sampai la petang..x taula kenapa..aku mang x suke tgk tv time2 cmtu kecuali lah kalau ada cite best or cite yg aku belum tgk lagi..well filem ni x menghampakan..lagu2 dlm filem ni superb beb..mang best gilerrrrr…kalau korang masih ingat salah satu lagu dri filem ni dijadikan lagu tugasan utk program sehati berdansa musim ke-3-dlm mggu bollywood..



Cite aaja nachle ni mang different la..x sama mcm cite Hindustan yg lain..sesuatu yg baru dn segar..yakni menjaga dan memelihara khazanah warisan yg kita ada..diselang-seli dgn lagu2 yg best serta tarian Madhuri dixit yg sememangnya pandai menari (die ada ijzah dlm tarian tau lau aku x silap) mang cantik laa tarian die..suke la cite nih..byk pengajaran dan iktibar yg boleh kita amik dlm cite nih..nanti kalau ada stesen tv lain yg siarkan cite ni lg, bgi sape yg brminat jgn upe tgk t..x rugi menonton.. =)



Aku teringin nak tgk cite nih..nih cite baru..tahun 2009 diterbitkan..cari kat Mydin die leh kata xde..baru lagi x kan xde cisss…box office cite nih..lakonan Katrina kaif yg jelita tuh..nak tggu tv tayang berjanggut la nak tggu..tension aku tgk Zee tv x habis2 dok ulang filem Hindustan yg sama berkali-kali..meluat tul aku tgk..grrrrrr

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017