-->

18 Okt 2010

KisaH BLoG CeRiTERaa S@HB@Nuu

Dalam hampir setahun aku mempunyai Blog ni..bermula tahun 2009..bermula dri satu mende pun x tau..sampai la tau sikit2 laa nih..hehe..sekarang ni dh seronok plak menulis dibLog..ala2 diari gitu tpi ni diari yg dibaca oleh semua org sama ada yg kenal ngan kite mahupun x kenal..x kisahla dpt la kwn2 bru kan..sepanjang aku blogwalking di blog2 bloggers lain..mcm2 kisah yg aku dpt baca..selain stail penulisan setiap bloggers yg berbeza membuatkan aku teruja utk berblogwalking hehe..ada bloggers yg gaya penulisannya ala2 manja gitu mcm budak2 comey gitu..background qiut..seronok view blog begitu..tpi nak tggu loading la x snggup sikit..lama beb! Maklumlah mcm2 kartun yg kuar hehe..x kurang juga terdapat pemilik Blog yg agak laser dan pedas kritikannya..pun seronk aku membacanya..senang cite x yah nak cover2 betul x..x puas hati direct je tulis lum blog..x yah nak jaga hati org lain.



Berbalik pada Blog aku..emm rasanya blog aku ni susah aku nak kategorikan masuk dlm jenis mana..nak kata Blog yg berilmiah x jugak..terpulang pada korang menilainya..tpi rasanya aku belum sampai tahap bleh melazer..maki hamun org dlm blog aku lgi haha..penulis blog yg masih berhemah lagi huahuahau…aku jugak bukanlah bloggers yg tegar..yg boleh update 3 entry or lebih dlm sehari..fuhh..sebab kadang2 xde idea nak tulis mende..kadang2 tgk bloggers lain leh dpt duit beratus dgn letak iklan nuffnang kt blog masing2..tpi aku rm 1 pun x cecah lagi..huahuahau..jeles gak tgk..teringin nak dapat duit..tpi rasanya kena kerja kuat sikit la..kena rajin blogwalking, followers dsbnya..aku ni bila ada mood baru nak berblogwalking..entry pun kalau dtg time rajin tuh..boleh menulis sampai 3 entry..bile xde kosong je la..


Aku juga merupakan bloggers yg agak sukar nak luahkan perasaan sebenar dlm blog..semuanya masih bertapis, berkias-kias..contohnya kalau aku marah kat sape2 pun..aku just cakap sekadar lalu jer..xdela cite secara detail..apa yg benar2 terjadi..emmm patutnya sini adalah tempat memberikan pandangan dan meluahkan perasaan namun aku masih lagi belum bersedia ke arah itu..mungkin juga aku x nak org bersimpati dgn aku kot..haha..Dari segi followers Blog aku..Alhamdulilah makin bertambah..walaupun x mencapai 100 org pun lg..tpi aku dh bersyukur ada gak org sudi follow memollow blog aku nih hehe..


Pendek katanya I luv my BLog..hehe..hope u all enjoy too..

3 ulasan:

  1. hihi.. masing2 ada style meulis endiri kan? rajin2 kan blogwalking. lama2 adalah duit nuff tu :)

    BalasPadam
  2. hehe
    pasal nuff tu kan
    rasenye better awak update survey nuff
    saye baru je update tgk tgk dapat BE
    teruja betul
    all d best ok!

    ps: suke singgah sini sebab ada info boliwud! hehe~

    BalasPadam
  3. hehe..kena usaha keras lagi..utk berjaya dpt nuff tuh..hehe..thankz sudi bgi komen n semangat kat saya..

    ps-hidup bollywood hehehe.

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017