-->

10 Okt 2010

10/10/2010-ciTE kAhWeN..


10/10/2010 merupakan tarikh yang cantik dan menjadi pilihan ramai untuk berkahwin, melamar, meluahkan perasaan dan sebagaiNya..seperti yg kita ketahui Angkasawan Negara kita yg pertama turut memilih tarikh ini..mang mantap lah kalau sesape dapat date nih untuk nikah dsbnya walaupun sebenarnya ianya hanya sekadar angka..tpi ianya mungkin menjadi ingatan manis buat mereka yg diijabkabulkan pada hari ni..cakap pasal kahwin nih..x lama lagi dua daripada kawan aku akan menamatkan zaman bujang mereka..sorang pada hujung bulan nih..dan sorang lagi pada bulan feB tahun hadapan..namun die dh start uat persiapan..baju sume dh ada dh..dewan pun dh siap booking..wah seLamat pengantin baru ye..hehe..x kurang juga ada member aku yg tgh tggu utk bersaLin..nak dpt baby dh die..x kurang juga yg dh ada anak yang berumur setahun dua..tahniah2 sume..semuanya kelihatan bahagia..bagusLah.. =)



Berbalik pada cite pasal tarikh kahwen tuh..ada gak sorang member aku teringin nak kahwin tarikh 12.12.2012 yakni bersempena dgn besday die gak..semoga hajatnya terkabuL..aku pun lama xdengar cite die..semua menyepi kini..termasuk aku..hehe..entahLah byk benda nak difikirkan..byk problem yg menjengah ke dlm hidup aku sejak akhir2 nih…cakap pasal kahwen..mesti ada soalan cepu emas kena jwb..bila lak aku nak kahwen tuh..fuhhh rasanya bukan dlm masa yg terdekat nih..beta byk masalah nk diselesaikan..hal cintan-cintun,kahwin sume nih masih jauh utk digapai..walaupun dlm hati tumpang seronok dan teruja nak tgk member kahwin..aku harap dpt datang maJlis kahwen kawan2 aku tu sume..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017