-->

22 Okt 2010

Dia RAtu SimPati..



DIA mengatakan…

diRinya Redha andai itu takDirnya,
Rasa yang teLah lama aku ALami.
Dia beRasa keceWa & putus aSa
Namun Ada aku kisah ;)


keraNa Dia juga x peduLi kan Aku ketika aku merasakaNnya
maLah Dia beraSa Hebat ketika itu keRana meLebihi Aku.
Aku paDa muLanya terseNtak,
Lantas membiarkanNya dengan Dunia baRunya itu
DisiNi dia tidak mempunYai ramai kawAn
seteLah aku menyePikan diri atas peLbagai seBab..


Dirinya mungkin menJadi sedikit Sunyi
Dan menJadi semaKin eMo + sensitif


seDangkan Dia tidak taHu apa yanG terjAdi,
CukupLah seGaLa jaNji-janJi
Yang perNah dia MungkiRi,
SegaLa Budi yanG teLah dia LuPakan,
Biar Dia teRus saLah saNgka..


Aku cuBa menGhubunginya atas dasar perSahabataN,
sebagaI saHabat Lama..
Namun sikap DinGinnya memaTahkan seGala usaha & Niat
Aku yaNg murNi itu..
TerUskaNLah usaHamu, LuahKan saJa ketiDakpuasaN hatiMu
Di Facebook Mu itu untuk Meraih siMpati yAnG Lain


keraNa ianya tidak sedikit pun
meniNggaLkan keSan pada aku..
keraNa aku tahu Kau semeMangNya,
RaTu meNagih Simpati..


camPakkan saja naMa ku keluar dri senaRai rakaN BFF di FB mu itu
yang sememangnya teLah kau Lakukan..
ingat aku x perasaN ker..hhehe
JeLas kini kau terLalu emoSi sebenarnya..
Wahai Ratu penagih siMpati,
seLamat jaLan la kau..


huahuahuauahua..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017