11 Sep 2012

ZiZaN TetaP BerSaMa JoHaN


Assalammualaikum
hari ni aku nak cite pasal JOZAN haha..disebabkan ramai yg suka baca entry JOZAN kat blog ni so aku teruskan update cerita2 diorang okey..
kali ni aku amik petikan kata2 Zizan mengenai dirinya,Johan dan Juga JOZAN yg bakal beraksi di pertandingan Maharaja Lawak MeGa 2012 bermula 9 November nanti..aku amik kenyataan Zizan dari beberapa surat Khabar..iaitu Berita Harian dan Utusan Malaysia..

TeTaP BeRSaMa JoHaN

#Jejak Jepun Bersama Zizan yang berkonsepkan diari kembara ke pelbagai destinasi menarik di sekitar negara matahari terbit itu bakal bersiaran di Astro Prima pada setiap Rabu jam 9 malam mulai 12 September ini..Sementara itu,berbicara mengenai filem pula, pada bulan ini dirinya akan sibuk dengan aktiviti promosi untuk Filem Hantu Kapcai yg akan menemui penonton pada 27 September. Selepas itu Zizan akan fokus pula dengan Rancangan Maharaja Lawak Mega 2012, November nanti. Masih kekal menyertai program itu dengan rakan baiknya, JoHaN, mereka berdua memilih untuk tidak bertukar pasangan biarpun ada kumpulan lain yang bertukar anggota..-"Biarlah tidak lawak sekalipun,kami masih tetap tampil bersama" ujar Zizan..(Berita Harian)

#Dalam pada itu,rancangan realiti lawak terkenal, Maharaja Lawak Mega akan menemui penonton bermula 9 November ini dan pastinya kelibat Zizan dan sahabatnya Johan yang dikenali sebagai JOZAN pasti akan menjadi tumpuan utama musim ini. Jelas Zizan, kali pertama mengetahui tentang perkara ini, dia begitu terkejut dan tidak menyangka dia akan terlibat sama dalam program terbaik saluran Astro Warna itu kali ini. Saya akan lakukan yang terbaik kali ini, dan tidak akan menghampakan semua peminat yang sentiasa memberi sokongan kepada saya selama ini,"jelas Zizan. Sebelum ini, ada desas-desus yang menyatakan dia tidak berpuas hati dengan gabungan antara Kumpulan Boboi (Afdlin Shauki dan Harun Salim Bachik) dan Nabil, jelas Zizan, perkara tersebut tidak pernah terfikir dalam kotak fikirannya. Saya dah anggap semuanya sebagai adik beradik saya. Saya sebelum ini tidak pernah kata yang saya marah serta tidak berpuas hati dengan gabungan mereka. Pertandingan ini sebenarnya menuntut kebijaksanaan serta strategi masing-masing dan menang kalah adat pertandingan. Walau apa terjadi dalam pertandingan, persahabatan kami tetap akan terjalin insya-Allah." Jelas Zizan.Utusan Malaysia)

Apa yang penting Zizan tetap bersama Johan..x leh bayang lau diorang lain2 kumpulan kan..yg pasti diorang tetap bersama..kan baru lah sehati sejiwa bak kata Zizan xde sape leh pisahkan JOZAN...apa???Kump BOBOI bergabung dengan NABIL?? alamak..gabungan Boboi+Nabil pastinya memberi kekuatan pada mereka..sebab semua orang pun tahu yg Boboi dan Nabil ni memang kreatif so bila bergabung mmg diorang semakin kuat..dalam pertandingan lawak mcm ni aku rasa bertiga adalah lebih baik daripada berdua..bila bertiga lebih senang nak buat orang gelak kan..so pastinya dlm MLM kali ni semua peserta akan memberi saingan sengit..so pada peminat2 JOZAN kena lah rajin vote nanti..sebab saingan JOZAN kali ni mmg hebat2..siap bergabung sume..pastinya Boboi x mahu lagi duduk di tempat kedua..begitu juga Sepah yg akan berusaha mempertahankan kejuaraan serta kump JaMBu akan cuba memberi cabaran sengit..mmg MLM 2012 penuh suspen..so peminat2 JOZAN kena rajin la vote kalau nk tengok JOZAN jadi juara kali ini..

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

18 ulasan:

dyabunga berkata...

tak sabar nak tgk maharajalawak

Kesuma Angsana berkata...

mereka saling melengkapilah !

Che Rosliza Che mat berkata...

Suka jugak mereka berdua bergabung...

Cik Nur berkata...

jejak jepun bersama zizan tu..xsabar rasanya nur nak tengok.. :)

tgk sedutan mmg best..!

Needa Hani berkata...

Mestilah vote jozan...xpernah vote jozan lg ni...jejak jepun pun x sabar nak tgk :)

Pink Lavender berkata...

diorang ber2 mmg kene ganding..kalau asing mcm xbrape best...pendapat makneng laa..
kalau berdua mmg meletop laa

lelamaisara berkata...

wah teruja ni mau tgok ni....

haf berkata...

suka tajuk post ni..sweet gitu... hehehe...wajib vote jozan gile2 utk mlm kali ni..x nak jadi mcm dulu...biarla mereka kekal berdua..x perlu masukkan org lain..

Chic Na berkata...

boboi + nabil? konfem takleh lawan jozan jugak la. huhuhu..

~didiey~ berkata...

jozan terbaik!!!!!

Cik Aini berkata...

Yeahhh
sama2 kita tggu nti tuk jozan =)
mmg best lah =p

Deqla manjew berkata...

sebut johan ingat jozan, sebut zizan pun ingat jozan.. haa kan sama tu!! hihi

Si Matatajam berkata...

Memang serius kak M tak sabaq nak tgk Jozan beraksi ni...kalau depa tak bersama sure kurang lawaknya tu

NUR berkata...

Blog walking dari komen tadi..
Jozan mmg best!!!

Masz Sidek berkata...

mesti sengit... :D
semuanya the best... :D

Masha Meisters berkata...

heh...memg xleh dinafikan gandingan dyeorg menaikkan trafik maharaja lawak mega nanti...kiki

lynn kamarul berkata...

kena pesan ngan mak supaya langgan mustika =) hehe mesti best kan

9n0L4 berkata...

tak sabor nk tgkkkkk. mampukah boboi dan nabil mengalahkan jozan? huhu. ;)

Related Posts with Thumbnails