16 Sep 2012

TaZKiRaH JuMaat

Assalammualaikum...
Sempena hari Jumaat ni jom kita tukar mood sikit..
aku nak share kata2 kat bawah ni moga ianya sedikit sebanyak memberi pengajaran pada kita semua..


JoM Bersedekah ^_^ sila klik kt bawah ni yer

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

15 ulasan:

Mrs Velentine berkata...

betul 2..cubit2 cni

Deqla manjew berkata...

the moral is.. jgn cpt menghukum org, jgn mudah berprasangka buruk, dan sentiasa la berfikiran positif dan bersangka yg baik2 je..segala apa yg berlaku hanya Allah maha mengetahui, jgn la memandai2 nk buat andaian sendri pulak..huhuhu..org baik boleh berubah jadi tak baik dan x mustahil org yg tak baik tu boleh berubah jadi baik..renung2kan dan selamat beramal...hihi

Kesuma Angsana berkata...

tq share dan meningatkan

Ameerul Ashraf berkata...

sebelum melihat kepada keburukan org lain, kan lebih baik kita lihat diri kita sendiri. tak ada manusia yang terlahir sempurna.
setiap yang berlaku itu pasti ada hikmahnya.
Nice sharing :)

Needa Hani berkata...

Ye betul jgn cpt menghukum...mana tau apa hikmah Allah utk org yg kita pandg rendah :)

Chic Na berkata...

err.. betul tu. manusia ni cepat sgt berburuk sangka. sama2 kita memperbaiki diri.

ieedaz @ mama_isha berkata...

nice sharing dear!

Cik Nur berkata...

terima kaseh sudi berkogsi miss banu.. :)

kadang kita tak boleh kata seseorg melalu pandagan mata kasar kitakan..

dan setuju dengan komen deqla,.. :)

selesai cubit2 miss banu.. :)

duniafana berkata...

hebat...perkongsian yang terbaeek untuk saya pegang samapai mati

Wilma berkata...

Setuju...Kadang2 kita terus menunding jari pada kesalahan mahupun kekurangan seseorang itu tanpa mengetahui apa sebenarnya yang telah berlaku...Nice post Sis :-)

OnE_nIeZuKa berkata...

hai...

jemput ke my giveaway
http://oneniezuka.blogspot.com/2012/09/giveaway-saya-mau-novel-dari-onenie.html

ANNA MARIANA berkata...

betul3... manusia ni tahu menunding jari ja padahal dia x tahu apa nasib org2 di atas ni...

muhammad asyraf berkata...

Jangan pandang orang dan meletakkan nilai seseorang dalam masa singkat..
:)

nice entri..:)

wan nurul hezrina berkata...

hanya Allah maha mengatahui semua perkara soo kita harus sentiasa bermuhasabah diri..jgn terus menghukum org sbb kita tak berada disampingnya n tahu apa sebab musababnya..tq miss banu sbb mengingatkan..nak like 1000x..hehehe

Si Matatajam berkata...

Sebab tu kita jangan cpt kutuk org... Cubit2 sini

Related Posts with Thumbnails