12 Sep 2012

Kad Raya DaLaM BuLaN SyaWaL

 
Assalammualaikum..
ini kira entry penghargaan la kiranya kepada Aima->Diari Aima atas kiriman Kad Raya diatas ni..
tak sangka pula beliau membalas kad raya yang saya hantar tuh..hehe terima kasih yer..jauh datangnya Kad Raya tuh dari Kota Kinabalu tuh..dh lama dh dapat kad raya ni dah beberapa hari lepas..sekarang baru sempat nak buat entry penghargaan..geng2 GSF yg lain dh lama dh buat entry..apa pun tahun ni memang meriah dengan Kad Raya yang dikirimkan oleh member2 Blogger terutamanya dari Geng GSF..hehe terima kasih semua..ingatkan dh masuk bulan Syawal x terima dh kad raya tapi ada juga alhamdulilah hehe..semoga tradisi menghantar Kad Raya ni diteruskan sampai bila2...hehehe...sorry gambar x berapa jelas..
 
Jom Tengok entry2 terdahulu pasal Kad Raya..

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

4 ulasan:

*SiRibenMerah berkata...

selamat hari raya sis...:)

Mrs Velentine berkata...

wah bestnya

Cik Nur berkata...

nur pun de dapat.. :)

Si Matatajam berkata...

Ramai yg dapat last kad raya Di bulan Syawal kan.. Semua penangan Aima..ha ha..

Related Posts with Thumbnails