-->

3 Jul 2013

Laman Web Dramacrazy.Net Dah Tutup

Assalammualaikum..
Hari ni agak terkejut apabila bukak satu laman web ni huhu. Bukan ape bukak je laman web tu terus dah takde, sebelum ni okey jer tup tup dah nak tutup..x puas hati laa sebab aku suka tengok drama2 korea, Running Man kat laman web Dramacrazy.net. So tadi bila bukak tetiba dah takde terkejut sekejap. Mula2 aku ingatkan laptop aku yang problem rupa2 nya memang laman web tu yang tutup uwaaa camne nak tengok drama2 Korea dah adehh bukan pe aku suka tengok drama korea kat laman web tu sebab loading die laju dari laman2 web yang lain so memang puas hati laa kalau tengok secara online.

Dah banyak drama korea yang aku dah tengok menerusi laman web ni..sayangnyer laman web ni dah tutup. Sebelum ni laman web Mysoju.com yang tutup tapi x kisah sangat masa tu tapi bila laman web ni yang tutup terkejut plak sebab sebelum ni okey jer. Aku sempat habiskan tengok 24 episod drama korea yg latest iaitu Gu Family Book kat laman web tu. Ingatkan tadi nak tengok episod 7 dan 8 drama baru I Hear Your Voice best drama ni tapi x dapat sebab laman web dramacrazy.net dah tutup. Running Man pun x dpt tgk kat situ dah. Maka terpaksa cari alternatif lain lerr..aku try bukak bbrp laman web lain tapi aku x berapa suka. Last2 layan kat Epdrama.com jerlaa situ pun okey..cuma slow sikit tapi okeylaaa dari yg lain.

Ingatkan aku sorang yang terkejut bila laman web tu tutup rupanya ramai lagi yang terkejut cam aku hehe jom tengok komen2 diorang..
itulah ramai yg frust, nak buat camne patah tumbuh hilang berganti layan kat laman web lain laa jawabnyer..huhuhu

5 ulasan:

  1. wah yeke...laaa...dulu ske jgak tgk kat situ..huhuu..dh ttp..

    BalasPadam
  2. nk tgk running man, try tgk kat sini http://www.kshownow.net/. selalu download kat situ lah..drama korea tak sure ada ke tak sebab tgk kat situ just nk tgk rm je..hee enjoy.

    BalasPadam
  3. Alamak, tak best lah camni.... :(

    BalasPadam
  4. x penah bukak pun laman web tu...haha

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017