-->

25 Jul 2013

Spy VS Mary

1- Tajuk: Mary Stayed Out All Night

2- Tajuk: Spy Myeong WoL

Assalammualaikum..
Gambar2 diatas merujuk kepada drama Korea yang aku dah tengok n jalan cerita die best jugak..tapi aku x buat review untuk 2 drama diatas hehee..bukan ape drama diatas dah release agak lama juga dalam tahun 2010-2011 camtu, jadi aku rase x payah kot nak buat review hehe tapi aku suka tengok drama2 kat atas ni lawak ada, sweet ada, suspen ada hehe..so pada yang rajin n x pernah lagi tengok drama diatas boleh la tengok...

Ada yang pernah tanya aku soalan ni..camne nak download drama2 Korea??errr sebenarnya aku x download pun drama korea ni semua..aku tengok online jer..so aku x berapa pasti lah nak download drama korea camne..yang aku download pun just Running Man jer hehe..

6 ulasan:

  1. woooo.... Mary Stayed Out All Night tu jang guen suk kan..!!

    BalasPadam
  2. tgk on9 lagi mudah kan..donlod2 ni lembab pulak tu nak tunggu.. hihihi..

    BalasPadam
  3. dah lame betul tak layan drama korea ni...

    BalasPadam
  4. Skrg layan gak korea movie kat tv9 tiap2 hari ahad....

    BalasPadam
  5. korea2.. hehe. kwn sy suka sngat cita korea ni..

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017