-->

26 Ogo 2013

What Do You Think If I Say Merlin?

Assalammualaikum..
Aku jumpa gambar kt atas tu kat FB hehe, Merlin tu kalau dalam Mitos/Sejarah dikenali sbg ahli sihir yang tua tapi zaman sekarang ni kalau sebut Merlin mmg ramai akan ingat Colin Morgan dan drama Merlin hehe.

9 ulasan:

  1. tua pun tetap kiut.. hehehe..

    BalasPadam
  2. bile sebut je merlin terus teringat sorang bff. die minat sgt citer tu.. hehehe

    BalasPadam
  3. hahahaa... kalo deqla buat muka biasa2 je kot.. sbb x minat.. miss banu sah2 la peminat tegar merlin kan? ;)

    BalasPadam
  4. Teringat Merlin jer tak sabar nak enjoy cerita tu. Tapi selalu ada gangguan. Nak masaklah, keluarlah, tolong homework Adamlah... Senangnya, beli CD, tengok diam2 tengah2 malam. Heaven..bercinta sensorang dengan Merlin..hahahahahha

    BalasPadam
  5. Dya terus ingt drama merlin..

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017