-->

9 Feb 2014

JOZAN Bakal Beraksi Di Final Maharaja Lawak Mega 2013 (MLM2013)?

Assalammualaikum..
Ada yang request suruh buat entry pasal JOZAN hehe, lama tak buat entry pasal diorang rinduuu dgn JOZAN. Apapun selain tak sabar nak tunggu sapekah pemenang MLM2013, tentulah sangat tak sabar menanti adakah benar JOZAN akan turut berada dan beraksi di final MLM nanti. Semua masih tertanya-tanya adakah kejutan terbaik ni akan berlaku ataupun tidak. Mungkin jugak hanya Johan saja yang akan datang ke final nanti untuk mempromote School Of Lawak yang akan berlangsung selepas MLM2013 ni tamat, yang mana Johan dan Jep akan jadi hos nyer. Zizan maybe busy dgn shooting nyer, apapun tetap mengharapkan Johan dan Zizan akan datang sekaligus mengubat rindu peminat2 Jozan nih.
Tak silap aku, last JOZAN sama2 di tv masa Konsert Final AF2013 yang mana Johan datang dan buat suprise kat Zizan sekaligus membuatkan semua peminat terharu dan sebak gitu. Kemudian JOZAN bertemu sekali lagi di Istana Budaya untuk teater Bahayanya Wanita, yang mana Johan dan Ozlyn datang untuk menonton dan mensupport Zizan dalam teater berkenaan pada Disember lalu. So memang semua berharap agar JOZAN akan muncul di Final MLM2013 ni. Di Twitter memang banjir dgn tweet2 dari fans Jozan yg merequest dekat JOZAN, dekat Boss2 Astro agar Jozan tampil bersama di Final MLM2013 walaupun sekejap.

Itu antara sebahagian Tweet2 para peminat yang menginginkan JOZAN di Final MLM2013. Dahlaa Raja Lawak pun macam takde untuk tahun ni sebab diganti dengan School Of Lawak so memang ramai akan rindu dengan JOZAN nih. Apapun tahun ni akan ada Jozan The Musical di Istana Budaya serta mereka juga akan join MLM2014 nanti. Hope semuanya jd kenyataan.amin.
Apapun kita tunggu dan lihat jerlaa ada JOZAN ke tidak, dan siapakah bakal Juara MLM2013??

Baca entry dibawah ni jugak, klik pada tajuk dibwh untuk membaca entry berkenaan..

8 ulasan:

  1. Wah.. Best juga klu diog beraksi...

    BalasPadam
  2. singgah dr segmen bubblynotes.com. salam kenal =). http://whiteroses2013.blogspot.com/2014/02/segmen-my-best-entry-bubblynotescom.htm

    BalasPadam
  3. singgah dr segmen bubblynotes.com. salam kenal =). http://whiteroses2013.blogspot.com/2014/02/segmen-my-best-entry-bubblynotescom.htm

    BalasPadam
  4. Xmengharap sgt! jozan yg dlu bukan yang sekarang.. johan ok la.. zizan asyik kontroversi, siyes semkain menipis ****

    sepahtu lawak tp ada kurangg.. btw, hope sepahtu menang MLM2013.

    BalasPadam
  5. harap2 adalah..lama tak tgk jozzan bersama...

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017