2 Mac 2014

Yang Terindah Hanya Sementara- Erra Fazira

Setinggi seluas gunung dan lautan
Sejuta harapan dipertaruhkan
Beronak berliku jalan ku lalui
Selagi berupaya ku teruskan
Alangkah sukarnya memadam bayangan masa silam
Di dalam keberanian terusik jua perasaan
Tiada hentinya memanjatkan doa
Semoga jiwa ini terus tabah

Sesungguhnya saat yang terindah hanyalah sementara
Yang terpahat di dalam diri hanya kenangan dan nestapa

[*] Tak rela ku turutkan hati
Menyesali apa terjadi
Andainya begitu suratan yang tertulis di azali
Biarlah walapun ku sepi
Sedih pedih dikhianati
Aku kan tetap terus mengorak langkah perjalanan ini
Sesungguhnya saat yang terindah hanyalah sementara
Yang terpahat di dalam diri hanya kenangan dan nestapa

Repeat [*]
Beronak berliku jalan ku lalui
Selagi berupaya ku teruskan



P/s- Best gak layan lagu lama ni, lirik lagu ni cam kena jer dgn apa yg dilalui erra sekarang ni kan..


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

4 ulasan:

adzairdawati makdara berkata...

Jodoh pertemuan di tangan tuhan.. diharap erra tabah

Deqla Manjew berkata...

mmg best.. suka pilih lagu ni kalo karok.. tp nk tarik tang corus tu sesak napas la jugak.. haha..

Deq's Qienz berkata...

kite suke lagu ni..cam kena ja kan gan kisah idup dia..ehhh cantekl blog banu dah berubah wjah ek..

Solehah Shamsuddin berkata...

berharap erra tabah dengan apa yg dilaluinya. org bgtau, tak semuanya indah belaka selamanya

Related Posts with Thumbnails