-->

9 Ogo 2017

Kerana My Computer

Kartun, Komik, Lawak, Ilustrasi Kartun, Komedi, Jenaka, Icon My Computer, Komputer,
Kerana My Computer

Bila baca dekat atas tu, lawak juga hahaha, adoiiihaiii, susah juga nak terang kalau orang tu tak berapa faham pasal komputer kan hahaha. Apa pun aku tersenyum jugalah bila tengok kartun kat atas ni. 
Miss Banu Signature, Blogger, Blog, Miss Banu, Tandatangan, Blog Miss Banu Story,

6 ulasan:

  1. nasiblah setakat ini belum jumpa org camni kalau tak peningla camna nak explain kat dia..haha

    BalasPadam
  2. OMG haha kadang memang betul ada je orang camni. Even kalau bukan citer pasal komputer pun... Kita cakap lain, dia paham lain xD

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum Wrmbth

    Salam pagi rabu & apa khabar sis mulan

    Ini namanya loyar buruk

    Hmmm

    Kena banyak sabr ye

    Hehe

    BalasPadam
  4. hahaha! pusing kepala lah kalau berterusan macam tu..

    BalasPadam
  5. HAHAHAHAHA this is so funny!

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017