-->

28 Mei 2012

AiShWaRya Rai yg DuLuNya JeLita KiNi CoMeL ^_^

Assalammualaikum....
Rasanya satu dunia tahu yg Aishawarya Rai ni memang cantik orgnya..kalau x cantik x menanglah Miss WoRLd tuh kan..n rasanya satu dunia tahu yg Aishwarya Rai baru sahaja melahirkan anaknya yg pertama..dan biasalah perempuan baru lepas bersalin mmg la bentuk badannya x serupa asal lagi kan..ianya perlukan masa untuk kembali ke normal..namun satu dunia dh kecoh bila melihat berat badan AisH ni naik dgn mendadak..Aishwarya sekarang dh jadi Chubby/tembam/berisi x slim mcm dulu2..banyak komen negatif dari peminatnya dan juga para wartawan yg mahukan Aish cepat2 menurunkan berat badannya..dengan melakukan diet yg ketat...Aku suka ngan Aish ni dari dulu lagi..aku suka tengok die berlakon dengan Shah Rukh Khan dalam filem Mohabbatein dan Devdas..sangat sepadan dgn SRK hehe..berbalik pada isu berat badan Aish yg hangat diperkatakan ramai,Aishwarya Rai sedar dengan komen2 negatif yg diterimanya namun dia tidak mempedulikan segala kritikan sebaliknya menumpukan perhatiannya untuk membesarkan anaknya yg masih kecil..

Aku suka dgn sikap Aishwarya Rai ni dia tahu apa yg dia mahu..n die x cepat melatah..die releks jer cool n slumber...walaupun die dh berisi tapi die tidak mahu terlalu cepat menurunkan berat badannya melalui diet yg ketat..die dgn slumber je datang ke majlis Anugerah walaupun tahu die akan dikritik pasal berat badannya tapi dia x malu langsung sangat releks..terbaiklah..kalau sesetengah selebriti tuh..selagi x kurus selagi tuh la x keluar rumah hehehe..Aish mmg sentiasa ikut suka hati die..haha n die x heran apa org cakap pasal die..baginya anaknya adalah keutamaannya kini.. terbaiklah ^_^
Aishwarya Rai DuLu2
___________________________________________
                                                      AishwaRya Rai KiNi

P/s-Aish dh berisi pun tetap comel n sweet...hehehe...
wokey...korang2 semua jom join teka teki saya...baru 4 org join..n jawapan diorang semuanya terbaik..jangan lupa join k..senang je bantai je jawapnnya...k..sape join teka teki ni mmg akan jdi blogger yg i sayang laa..muahahaha
nak join teka teki tu klik sini k->
http://mulan-sahbanu.blogspot.com/2012/05/jom-jawab-teka-teki-ini.html

17 ulasan:

  1. Subhanallah,mang cantik :)

    BalasPadam
  2. berisi dah Aish ni..hehehe dolu2 slim sangat...tp kan nmpk comey plak bila berisi ni hikhikhik

    BalasPadam
  3. terkejut giler deqla tgk...deqla minat tgk dye berlakon..alahai..sbb peknen kan dye cam ni..xpe, da branak nnti boleh kuruskan bdn blk..hihi

    BalasPadam
  4. eh2.. da branak kan? hahaha...

    BalasPadam
  5. Akak pun sukaaaaa sangat dengan Mohabbatein.

    Akak x pandai teka tekilah... Memang fail selalu...

    BalasPadam
  6. Ala lps ni jap saja tu badan dia bleh kurus balik. Chubby pun takpa still cute gitu.

    BalasPadam
  7. minat juga ngn aish.. gumuk pun comeeellll..hihi

    BalasPadam
  8. even gemuk pn tetap anggunkan dia...muka keibuan gitu..

    BalasPadam
  9. wah..mmg comel..
    yg kurus lpas brsalin pn jadi mcmnie..
    klu yg comel nie lpas brsalin, jdi mcmane lak?uhuhu~

    BalasPadam
  10. alahai..dah berisi nye die...huuu..

    tapi comel gak.hehehhe

    Miss banu susah sangat la teka teki tu..pk2 pon tak tau..heeeee

    BalasPadam
  11. comel jugak pe. montel je. hehe..

    BalasPadam
  12. walaupun berisi aishwarya rai tetap comel..hhihi..dya masih memikir kan jwpn tu..

    BalasPadam
  13. nie kejabjer dia slim balik..duitkn byk lagipun dia pandai menari=)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017